Sneeuw hoofdpijn

 

Wij Hulken hebben last van sneeuw hoofdpijn.

Wanneer het gaat sneeuwen voelen wij aan de pijn in ons voorhoofd dat het eraan komt.

Vaak als de sneeuw dan valt, verdwijnt de pijn.

Kennen mensen dit fenomeen ook?

34 reacties op “Sneeuw hoofdpijn

  1. Omdat er nogal wat mensen klaagden over het koude weer, heb ik even gebeld en gevraagd of het wat minder kon?
    Zij beloofde mij dat te veranderen.
    Zie de link van de site bij het logje “Prachtig cadeau”?

  2. Nee, van dat fenomeen heb ik geen last, wel een koude rug die zegt dat er nog een heel pak sneeuw aankomt.
    En over mijn botten en spieren zal ik maar helemaal niet spreken, dan wij willen lente en zomer….!!

  3. Gelukkig heb ik hier geen last van.

    Maar….nu begint het toch wel eem beetje op te komen, je laatste log heeft hier een groot aandeel in, Hulk, wat er aan de hand is weet ik natuurlijk niet (hoef ik ook niet te weten) maar PLEASE??? laat je weblog bestaan totdat “het probleem”is opgelost!!!
    Een warme knuffel vanuit mijn gedachten.

  4. De reacties in het volgende logje werken niet ….ik hóóp dan maar dat dát het grote probleem is waar je mee worstelt . Het is wel een stunt die jij zou kunnen bedenken !
    Maar als dat niét zo is wens ik je alle sterkte die je nodig hebt !

  5. Kan op het log met de aankondiging van enige narigheid niet reageren. Wens je hier dan maar toe dat je in staat bent alles zodanig op te lossen dat je snel weer de oude bent en het gescheurde shirt kan vervangen door een heel exemplaar….

  6. Er blijkt bij jou iets aan de hand te zijn wat nog al ernstig is. Ik hoop dat het meevalt en dat je terugkomt. Je brengt overal vaak wat gezelligheid.

Geef een reactie

