Giga giga giga pensioen

 

Ik heb even gebeld en gevraagd waarom ik dit lage pensioenbedrag kreeg.

Na zeer ontwijkende antwoorden heb ik gezegd dat ik een Tomb-raider vrouwtje ken met dezelfde moeilijkheden als is ik, die met een Kalashnikov richting Amsterdam is vertrokken.

Plots kreeg ik er flink wat pensioencentjes bij ! ! !

Wel moest even een 2e brief afwachten.

Probleem is opgelost.

Bedankt Emmelinda!

23 reacties op “Giga giga giga pensioen

    • Snap niet dat ze 3 brieven nodig hadden om mij te vermelden dat ik 2 euro bruto kreeg.
      Nu wacht ik nog steeds, misschien ook wel via 3 brieven op de rest!

  1. Super gefeliciteerd HHH… maar dat er nog heel wat brieven en/of telefoontjes aan vooraf gaan voordat het echt op je rekening staat kan ik je bijna garanderen, maar je bent in ieder geval al weer wat stappen dichterbij het goud ;-)

Geef een reactie

