9 reacties op “Binnen

  1. Ik zat ook al de hele dag in spanning, gelukkig kwam de postbode langs op zijn normale tijdstip! Ik ga het boek lezen, en daarna doe ik er een mooi kadopapiertje omheen. Mijn lief wordt 16 februari 60 jaar. Heb ik alvast een mooi kadootje!!!

    Bedankt lieve Hulk, ook voor je lieve woorden in het boek, dat maakt het compleet!

  2. Ik ga morgen proberen van België naar de Zaanstreek te reizen. Als ik thuis ben (maar het zal wel een barre NS tocht worden) ga ik die overschrijving doen. Daarna vul ik het formulier in. Hopelijk krijg ik dan de enige echte Hothulkhandtekening.

    Groetjes

    Willem Rol (Platoonline)

Geef een reactie

