Help?

Beste mensen,

Ik heb dringend uw hulp nodig.
Als digibeet ben ik er nu achtergekomen dat mijn boek verkoop website Google nodig heeft voor omzet te creëren.
Wel, ik heb even met Google gebeld en dat gesprek ging ongeveer als volgt.
“Mogge, spreek ik met Google”
“Yes!”
“Mooi”.
“Sure”.
“Leuk”.
“If you think so”.
“Ik wil iets vragen”
“Well?”
“Hoe kom ik op jullie?”
“That’s nice”.
“Ik bedoel, hoe komt mijn website op jullie?”
“Ohh, its simple”.
“Ask your friends simply your website to link on her site’s?”
“Glowende, glowende, is that, that, dat, ehh that all?”
“YES!”

Dus beste mensen, mocht u mij e.v.t. willen helpen om mijn website naam op Google te plaatsen, gewoon even de volgende link ergens op uw weblog/site vermelden?
http://www.helletocht86.wordpress.com
Bij voorbaat HARTELIJKE HOT HULK DANK ! ! !

Ben ondanks onbekendheid bij Google al internationaal.
Kreeg een mailtje uit Frankrijk van ene Piet Zeeman, die volgens hem ook de helletocht had gereden.
Mijn boek had hij van een bekende van hem opgestuurd gekregen.
En zoals velen er enorm van genoten!
Fijne berichten vind ik dat.

18 reacties op “Help?

  1. Hoi HHH vind je het goed als ik het in mijn Google+ link en op mijn Facebook, daar zit weer ander publiek dan aangezien ik nog niet lang op WP zit er niet echt nieuwe mensen tussen zitten, dus doe ik het op die twee promoten,

    groetjes Laura

Geef een reactie

