60

Wat een fantastisch gevoel heb ik bij het 60 zijn
Of de hele wereld voor mij open ligt
En weet je, ik ga er ook helemaal voor
Heb zoveel plannen
Die ga ik eens heerlijk lui op de bank liggend uitdenken of ik ze ooit wel zal uitvoeren

Met 60 denk ik terug aan de jaren ´60
Gosh, wat ging ik los
Met een brommertje naar het strand
Zette daar meisjes in de brand(ing)
Greep voor het eerst naar de fles
Had enorme lol bij dansles
En van die hele mooie griet
Kreeg ik mijn eerste Liefdesverdriet
Toen kwam er ook een begin
Aan een prachtige tijd met Hulkin

En nu bij 60 jaar
Ben ik er helemaal voor klaar
Ga mijn dijen nog dikker trainen
Ga met kleine zoon bouwen met stenen
Zet mijn beste beentje voor met loggen
Zal proberen mijn buikje weg te joggen
Daarna start ik met project x
Het maken van een remix
Dat wordt zeker een wereldhit
Gescoord door een HHH met pit

Gloeiende, gloeiende
Zit vol van zin

28 thoughts on “60

    • Ik ook.
      Da’s natuurlijk een heel ander vakgebied maar ik ben al aan het speuren naar ingangen.

      Superpuberdochter vind het iig een pracht idee.
      (van zo’n oude vader)

    • Snap het!
      Vervallen doet men niet.
      Een mens wordt steeds mooier naar gelang hij ouder wordt.
      En als je eenmaal op de beat van mijn hit danst, girly, girly, your so young!

    • Ben geen U ;-)
      Ik ben daar helemaal benieuwd naar.
      Je meost eens weten wat ik in manie allemaal heb uitgevonden?
      Af en toe denk ik dat ik alles kan!

    • Die bestseller is meer een besteller ;-)
      Die wereldhit staat nog maar een héél klein beetje op de rit.
      Loggen?
      Tuurlijk, net als joggen!

    • Het was even schrikken. ( ik geef het toe )
      Vooral wanneer Hulkinnetje thuiskwam uit haar werk en een gebaar maakte wat ik 40 jaar niet meer gezien had.
      Het sliep uit, sliep uit gebaar, ( ken je dat?)

      Dank je wel, Mirjam

Geef een reactie

