Hard geslagen

Soms word je zo hard geslagen in het leven, dat zelfs een HHH niet meer opstaat.
Ik kan even niet zeggen hoe intens gemeen mensen kunnen zijn.
Ik snap ook helemaal niet hoe dit zo kan gaan?
Wat ik wel weet, dat ik door deze omstandigheid in een superdepressie terecht ga komen.
De komende tijd zal één grote worsteling worden met mijzelf.
Als u niets meer van mij hoort?
Het ga u goed.
Ik heb u Lief.

47 reacties op “Hard geslagen

  1. Ik ben nooit agressief,
    maar nu zou ik toch graag heel massief,
    Een dreun willen geven
    aan hem/haar die jou dit laat beleven!

    Ik heb jou ook lief, en er zijn (dat durf ik te zeggen) nog veel meer die jou lief hebben!
    Hou je taai Hulk!

  2. Wat lees ik nu Hulk. Ik schrik ervan. Samen met Geesje kom ik de dreun ook wel geven aan degene die jou wat heeft aangedaan.

    Laat je niet kisten, kom tot rust. Kom je dan weer bloggen?

    Sterkte Hulk!

    xxx

  3. Wie heeft je geslagen Hulk? Wie kan ik op zijn hersens rammen? Want dan doe ik dat meteen. Alle webloggers doen vast mee.

    Zeg het en we pakken de hooivorken.

    Veel sterkte en kom svp snel weer terug.

  4. Lieve HHH pijn komt vaak uit een totaal onverwachtse hoek juist van mensen waar je het niet van verwachtte of aan zag komen, er over denken kan geen kwaad als het maar niet met je op een loopje gaat. Steek liever de gedachten in die, die er voor jouw toe doen en jij voor hun.

    Wat ik jouw gun is vrede en rust in je hoofd en weet dat buiten ons nog vele aan de Heerlijke Hot Hulk goedheid en eerlijkheid gelooft xxxx

  5. O lieverd, wat hebben ze jou nu weer geflikt? Kan ik jou ergens mee helpen?

    Wees je zuinig op jezelf en doe je rustig aan? Ik ken je nog niet zo heel lang maar ik ben wel heel erg dol op jou en zie je heeeeeeel graag weer terug.

    Dikke knuffffff!!!

  6. Hulk, ik kon er vannacht slecht van slapen. Wat is er toch aan de hand. Zou het niet beter zijn alles open te gooien? Dat lucht op. En misschien kunnen we helpen op een of andere wijze. Denk er eens over.

    • k Ben het met Plato eens, Ook ik heb slecht geslapen vannacht weer,, gooi open Hulk, dat helpt al voor de helft van je frustratie af te komen,..Ik lees hier alle mooie en warme reacties van je meisjes.. en deze stoere van Plato.. Kom op.. je staat niet alleen! Je bent een schat van een man en je kwetsbaarheid is je sterkte!

      • Wat er nu gebeurd weet ik niet maar ik schijn hierte reageren met mijn facebookaccount.. haha k Ben dus Thamara van vroeger weblog en mijn eigen naam is Gerda, maar dat wist je al he,

  7. Zie mensen die willen weten

    Goed

    ben er achte gekomen dat ik op mannen val

    geintje

    Zit zo diep in de depressie kan niks itleggen nu
    slik haldol

    krijjg psyg hulp vanmiddag ga weer slapen nu

    dank

  8. Gelukkig dat je toch even je neus om de hoek stak,,weten we toch dat je ons nodig hebt!
    Ik mannen vallen geeft niks , doe ik ook en ik voel me er prima bij! Hou je haaks want we houden óók van jou!

  9. Ha H H H ik weet het niet wat het is / was maar Gooi het in de groep Man . ik voelde er is wat maar ik heb tranen in mijn ogen nu
    .ook ik kan er niet tegen als mensen je onrecht aan doen .wens je sterkte en liefs toe
    knuffel van mij

  10. *sluipt heeeeeel stiekem en stillejes de trap op, slaat de (even goed tellen) zoveelste tree over want die kraakt… opent dan zo stil mogelijk de slaapkamerdeur, ziet het gordijn waaien door de wind, sluit dus snel het raam, trekt deken hoger op, aait voorzichtig over bolletje en fluistert ‘komt wel goed schatje’…en sluipt dan weer snel terug.

  11. Mocht dit verhaal wat onsamenhangend overkomen?
    Ik ben nog flink onder invloed van medicijnen.

    Onze oudste dochter had haar roeping gevolgd en was een anderhalf jaar geleden in een klooster ingetreden.
    Eerst een paar maanden op proef in Mechelen (Limburg) en dat beviel haar zo dat zij heeft doorgezet en kwam in een klooster in de buurt van München (Zuid Duitsland) te wonen
    Zij leefde daar met vallen en opstaan naar tevredenheid en kreeg onlangs 14 dagen vakantie, die haar terugwierpen in het ‘normale leven’.
    Zeer gelukkig vertrok zij weer blijmoedig naar het klooster terug, want ze had er enorme zin in.
    Daar vertelde zij haar vakantieverhalen en liet zich ontvallen dat haar vader de eerste week daarvan wat depressief was.
    Afgelopen zaterdag moest zij bij moederoverste op gesprek komen, die zij in dat hele jaar maar één keer had gesproken.
    Dat was in een periode wanneer zij er twee maanden verbleef en nog flink zoekende was of ze het keukenwerk en de vloeren dweilen wel zou kunnen volhouden, vanwege haar opleidingen drs. Literair, Schoevers secretaresse, lerares, radio veejee enz.
    Moederoverste vertelde haar dat de gemeenschap niet verder met haar door wilde gaan vanwege het feit dat haar vader een bipolaire stoornis had en zij dat in haar genen kon hebben.
    Totaal verbluft, omdat zij haar roeping verloren zag gaan, heeft zij gezegd dat zij daar geen last van had.
    Bovendien beschuldigde moederoverste haar van leugens want zij had dit in haar ‘geloofsbrieven’ aan moeten geven. Dit had mijn dochter wel gedaan, bovendien waren haar ouders een paar dagen op bezoek geweest in Mechelen waar deze kwestie ook ter sprake was gekomen.
    Men kon haar geloofsbrieven echter niet meer terug vinden!
    Zij trok zich na dat gesprek huilend op haar kamer terug want haar wereld stortte opdat moment ineen en gaat haar spullen pakken.
    Als moederoverste daar zonder aan te kloppen binnenstapt (zij wordt door de andere nonnen op een soort voetstuk geplaatst en ieder praat haar naar de mond) gooit mijn dochter haar de deur uit.
    Als zij later tot bezinning komt, doet zij de nederigste stap die een mens kan maken.
    Ze valt op haar knieën voor moederoverste en smeekt om in het klooster te mogen blijven.
    Daarop wordt de prior gebeld en in dat gesprek komt meteen weer de bipolariteit aan de orde.
    Maar ook nog iets, ze vond mijn dochter wat autoritair.
    Dat ging om de volgende punten; de dweil die ze had opgehangen na het dweilen kon beter op een andere plek liggen want daar droogde die beter! ! !
    Wanneer zij aangeeft niet alleen de 2e stem te zingen in het koor, werd dat opgevat als kritiek, je mocht daar blijkbaar geen overleg over voeren?
    Terwijl ik als vader het helemaal eens was na onze vele gesprekken tot intreding in een klooster en er zo’n gelukzalige vrede mee had, blijkt nu dat mijn ziekte, waar ik zelf niets aan kan doen en mijn dochter al helemaal niet, de stok achter de deur om haar de toegang tot het kloosterleven bij die orde te ontzeggen.
    Zij heeft onmiddellijk het klooster verlaten en heeft een hotelletje genomen en als zij zondag de H.Mis in de kapel van het klooster meedoet is haar vaste plaats al ingenomen door een andere zuster. Na de H.Mis neemt zij afscheid van haar medezusters en vertrekt.
    Daarna belt ze mij op dat ze naar huis komt en kan tijdens dat gesprek eigenlijk alleen maar snikken.
    Als ik haar vraag naar de oorzaak, zegt zei dat het om een paar vage redenen ging.
    Afgelopen maandagavond komt ze hier thuis aan.
    Dan horen wij ook de hoofdreden van haar vertrek en begint bij mij het schuldgevoel te borrelen, waaraan ik dreig kapot te gaan.

    Verontwaardig bedenk ik, hoe het toch mogelijk is dat zo´n Liefdevolle gemeenschap als een klooster mijn dochter, die alleen maar goed wil doen en haar roeping wil volgen, haar afwijst op de ziekte van haar vader.
    Ik vind dit ZO verschrikkelijk erg voor mijn dochter!
    Ik mag geen oordeel geven en al helemaal deze mensen niet veroordelen maar dacht dat Jezus hen Farizeeën noemde?

    Graag wil ik ook dat u niet hierover gaat oordelen of veroordelen?
    Het leven gaat zoals het gaat!

    • Hoe bestaat het dat dit mogelijk is Hulk.. Heel veel sterkte.,. en ik hoop dat het een beetje oplucht nu je het geuit hebt..Wat een beproeving, :(

      ..”Aan Mij komt de wrake toe” zei Hij…

  12. Hoi lieve HHH , dat is goed dat je hulp hebt en Hulkinnetje natuurlijk, uit het dal zul je ook komen ook al zie je het even niet.

    by the way ook al was je Gay ik zat en zit er niet mee daar verandert niks aan je persoon maar het was een ginnegapje dus in het dalletje zat dat er toch even in xxx

  13. Ik ben ook niet haatdragend, maar mijn handen jeuken ;-( Laat je niet kisten, kerel. Heel veel sterkte en blijf geloven in iets wat sterker is dan jezelf, wie of wat dat ook zijn mag. Ik blaas je een kushand toe en een stevige knuffel.
    Liefs Kakel

  14. Volgens mijis er een hele reactie van mij verdwenen.
    Geen idee waar die beland is want daar heb ik de hele situatie in uitgelegd.

    In ieder geval, de psychiatische hulp heeft goed werk verricht.
    De knoop in mijn hoofd ontward zich langzaam.
    Ik geef mijzelf niet meer de schuld dat mijn dochter door mijn ziekte is ontslagen uit het klooster.

    Bedank voor jullie super Lieve medeleven in deze kwestie.

    • Mijn dochter is in een soort rouwproces terecht gekomen.
      En wij steunen haar.
      Ik ben er met psychische hulp uitgekomen
      En ik leg het maar onder Zijn kruis.

Geef een reactie

