Bruin

Het is raar
Maar waar
Na één uur zon
Kleurt de HHH
Van groen
Naar bruin
Alom verbazing
Bij de fam. Hulk
Hoe kan dat nu
Vraagt men zich af
Grote glimlach
Mijn geheim
Maar wij willen dat ook
Tja tja tja
Wordt eerst maar
Een HHH

18 reacties op “Bruin

    • Ik krijg er altijd veel respons op.
      Mensen lijken wel een beete jaloers dan?

      Het weekend is al lekker begonnen, met een deel van de Ronde van Noord-Holland.
      Waar ik net van terug ben want ik kreeg een blessure onderweg.
      Een zeer pijnlijke knieholte, veroorzaakt door met een lange koersbroek te fietsen die in de holte een kledingbobbeltje veroorzaakte waardoor ik nu nog steeds pijn van heb.
      Komt wel weer goed, voordat ik een meisje ben denk ik?

  1. Het kan héél hart gaan in het voorjaar , Henk kleurt óók al heel snel, iéder half uurtje kun je zien!
    Bij mij gaat het minder snel maar maar toch doet het voorjaarszonnetje ook wel iéts!

    • Ja, dat klopt Rietz.
      Je lijkt in het voorjaar wel meer heldere luchten te hebben ( geen Sahara stof )
      Echter, zet mij niet met zonnig weer in een bootje want dan kom ik helemaal als een neger thuis.

  2. Heej, da’s een goed idee Mel!
    Ik ga er weer een boek overschrijven met die ‘bakgeheimen’.
    Want je weet alles wat met een S begint verkoopt goed.
    Chocoladeletters van de Sint
    Sex
    Smikkelen
    Schaatsen

Geef een reactie

