Geen punt

Zo af en toe moet ik weleens wat klussen in of om huis.
Wat heb ik daar een gloeiende, gloeiende, hekel aan zeg!
Vaak heb je daarbij materiaal voor nodig en dat haal ik bij de alhier dik bezaaide bouwmarkten.
Volgens mij verdienen die bedrijven gigantisch veel geld, want je ziet er nooit een failliet gaan.
Nee, integendeel, er kwam er onlangs nog een bij hier.
Zodoende kwam ik op het idee om daar eens langs te gaan en als ik bij de kassa kom, klaag ik bij de caissière dat ik niet op hun website kan komen, zodat ik geen prijzen kan vergelijken met de andere bouwmarkten in de buurt.
“Dat snap ik niet goed”, riep de goedgebekte caissière naar mij, “het is gewoon www punt Karwei punt nl”.
“Absoluut niet”, brul ik op Hulkentoon, “jullie adverteren toch met de slogan, GEEN PUNT bij Karwei”?

10 thoughts on “Geen punt

  1. Whahwhahahaha niet alleen de caissière is goedgebekt jij kunt er ook wat van. Wat had ik hier graag getuige van willen zijn. Ik had dubbel gelegen.

Geef een reactie

