Top

Heb grote storing aan de top
Ik bedoel mijn laptop
Kan er maar 5 minuten op
Daarna is de stroom op

Zoek een oplossing
Zal wel nieuwe worden
Baai baai
Zwaai zwaai

13 reacties op “Top

  1. Zo af en toe doet ie het even.
    Soms maar 5 minuutjes.
    Elke keer zegt hij
    HULK vernieuw je accu of schakel de netspanning in.
    Die laatste is gloeiende, gloeiende, aangesloten.
    Ik weet het effe niet meer.
    Maar ik hoop maar wat ‘vanzelf komt’ gaat soms ‘vanzelf over’ !

  2. Oei, dat is niet mooi.
    Een nieuwe adaptar wil soms ook nog wel eens helpen.
    Toch zeker een techneut naar laten kijken.
    Het weekend maar lekker genieten van het zonneke en je toppie lekker rust geven.
    Fijn weekend.

    • V R E S E L I J K nieuws!
      Ben er kapot van.

      But, ………………………….way to go GIRLY!
      Where ever you go, go Tex………..oh nee.

      Wanneer je op zo’n punt bent aangekomen, doe dan wat je hart je ingeeft.
      Ga in Liefde, meisje.
      Alle goeds en een Heerlijke Hartelijke Hot Hulk KNUFFEL van mij.

  3. Sinds ik de stekers goed in de adapter geduwd te hebben lijkt hij/zij het wel weer goed te doen ! ! ! !

    Was er in het verleden een reclame waarin vermeld werd, “of je stopt de stekker erin?”

    Gloeiende, gloeiende!

Geef een reactie

