Pluim

Wanneer iemand creatief is, kan zo een iemand creëren.
Wanneer diegene met de computermogelijkheden van heden ten dage kan omgaan, helpt dat natuurlijk enorm.
Daarnaast is er een derde punt heel belangrijk, want het gecreëerde moet het liefst passen bij de persoon voor wie het gemaakt is.
Ik vind dat de nieuwe looks van mijn weblog helemaal bij mij passen, terwijl ik er zelf niets aan gedaan heb.
Het is sportief, feestelijk, mooi, krachtig maar vooral eenvoudig.
En dat past bij de Hartelijke Hot Hulk.
Lieve createur, grote dank voor uw diensten.
U verdient een grote PLUIM! ! !

28 reacties op “Pluim

  1. Ik zag het gisteren al maar toen vergát ik helemaal te zeggen dat het er hier onwijs mooi uit ziet!
    Het past inderdaad erg goed bij …..zelfs al is het niet in groen uitgevoerd ;-)

Geef een reactie

