Hulkinnetjesdag

Vandaag is het Hulkinnetjesdag!
Hoera, Hoera, Hoera!
MOEDER van 7 kinderen!
KANJER van een vrouw.
En ik,….. ik HOU VAN JOU!

20 reacties op “Hulkinnetjesdag

  1. Wel HHH en Dame, van harte gefeliprofiaciteerd en hou haar maar goed bij,
    want ik weet zeker dat jouw woorden een prachtig cadeautje waren!
    Koester ze! ♥

  2. Lieve mevrouw Hulk (gloeiende… mag ik dit wel zo zeggen?), van harte gefeliciteerd met uw verjaardag. En dan nog Moederdag erbij. Dat is terecht een heleboel eer gelijk. Mijn moeder was op de 10e jarig, dus ik ken het fenomeen van de dubbele viering. Ik hoop dat jullie heel fijne dagen hebben gehad.
    Hulk, wat leuk dat je Hulkin, hier zo fraai huldigt. Eindelijk zou je ook over haar een boek moeten schrijven.

  3. Gefeliciteerd!! Je hebt haar vast dubbel verwend!
    7 kinderen, dat hebben jullie mooi gedaan ;-)
    Wij hadden ook dubbel feest, Man was jarig en het was Moederdag!

Geef een reactie

