Afscheid

Vanmorgen heel vroeg afscheid genomen van SuperPuberDochter.
Zij ging op ´schoolreisje´ naar Rome.
Dus gisteren alles gepakt en gewogen en nog een keer gewogen, dan toch maar die extra kilo make-up er weer uitgehaald, totdat alles klopte.
Zij had zichzelf nog vlug even verwend met een bijzonder leuk hoedje, waardoor ik haar bij de bus snel terug vond, in de enorme zenuwachtige drukte die daar heerste.
Na een knuffel voor haar en tegelijkertijd voor haar rugtas, stapte zij de bus in en vertrokken kort daarna al zwaaiend met mobieltje in haar hand.
Thuisgekomen duiken HHH en Hulkinnetje nog even in bed en slapen de laatste uurtjes.
Mijn mobieltje bromt even als ik bijna in slaap val en wanneer ik wakker wordt, lees ik haar sms dat zij op een vliegveld staat in Rotterdam.
Voor haar wordt dit de haar luchtdoop, dus allemaal wel dubbel spannend.
Moest ze even kwijt met haar sms.

13 thoughts on “Afscheid

  1. Dat zijn leuke schoolreisjes tegenwoordig…!
    Wij gingen vroeger naar de speeltuin in het naburig dorp, te voet of op de fiets…haha

  2. RRRRRome! Voor mijn dochter is het zo’n beetje een toverwoord geworden. Half april is ze er met school naar toe geweest, ook met de vlieg vanaf zestienhoven. Ik hoop dat jouw SPD net zoveel geniet als Roos gedaan heeft :D

Geef een reactie

