Vakantie

Ik heb nog nooit zo een relaxte vakantie gehouden.
Vanaf dag één had mijn vrouw mooi weer en ik mocht mee genieten.
Wij hebben elkaar helemaal ontdekt met fietstochtjes en ook onze fietsen beginnen van elkaar te houden, want af en toe zitten onze sturen in elkaar!
Volgens mij is dat pure Liefde waarna de verontwaardigheden over en weer vliegen.
Gisteren heel fijn in de bloedhitte een schuurtje van… dochterLief in de carboleum gezet, plus een (verdomde) Ikea tvkast goed geplaatst en afgesteld, waarna ik nog even de overgebleven verf van de ramen krabde en de tuin heb ontdaan van in de bloei staande hazekool. Twee vuilniszakken vol.
Mijn vrouw heeft intusssen het hele huishouden gedaan en de rolgordijnen gerepareerd, zodat zij die kan laten zakken en bij thuiskomst niet meer in een oven terecht komt.
Daarna thuis een biertje en de tour even gevolgd.
Van een overheerlijke maaltijd genoten en daarna naar bed.
Om 12.00 uur uitgeslapen en gewacht tot ik om 2.30 een paar people naar Schiphol mocht brengen.
Wanneer ik om 4.00 uur mijn bed weer zie geniet ik daarvan tot 9.00 uur en ik kreeg bij het ontbijt enkel de opdracht om een happen & trappen route uit te kiezen.
Heerlijk zo een vakantie!
Echt ik geniet volop!

9 reacties op “Vakantie

Geef een reactie

