Sir

Soms valt je zomaar iets ten deel.

Het lijkt misschien niet zo maar als de H.H.H. wat in de schoot geworpen krijgt, raakt hij ontroerd.

Kan er eigenlijk slecht mee omgaan als mij iets word gegeven.

Mijn nederigheid laat het niet toe.

Niet dat het mijn eer te na is, maar veel meer omdat ik er altijd keihard voor gewerkt heb om iets te bereiken.

Het werk gaf mij voldoening, hoeveel pijn het ook soms deed.

En nu……………..nu krijg ik zomaar de titel Sir aangereikt.

Sir Hulk

Hoe klinkt dat?

Niet verkeerd hé?

Ik zal de naam met ere dragen en waar nodig gebruiken.

Dus bij deze aanvaard ik de naam!

Oh, van wie kreeg ik de titel?

Zoek dat even lekker zelf uit, ik heb het veel te druk met het Sirschap in te leven.

14 thoughts on “Sir

  1. Jéétje, wie zou jou die titel nou gegeven kunnen hebben? Niet Bea, want die heeft pas haar verjaardag nog gevierd. Het moet in elk geval wel iemand zijn die een zwak voor jou heeft…Ik hoop dat je mij/ons niet te lang in spanning houdt?

  2. Tja zo zie je maar dat ‘kakelen’ ook uiterst positief is, dat had de kakelaarster al eerder bewezen maar doet ze nu nogmaals. Enne ik kan niet anders dan haar volkomen gelijk geven!

    Het zij u van harte gegund waarde Sir Hulk…. (ff je lognaam aanpassen dan maar?)

    -x-

    • Lognaam veranderen=
      Daar moet ik nog eens goed over nadenken want iedereen die mijn H.H.H. leest is meteen verrukt van mij.
      De ene kickt op de eerst H
      De ander op de middelste H
      Velen gaan voor de aansprekende laatste H
      En Sir klinkt een beetje uit de hoogte.

  3. Ik ben nog steeds verbijsterd.
    Kan alleen maar als hint geven `het is bij de konijnen af`!
    De konijnen van Mirjam Kakelbont dan hé.

  4. Sir Hulk, ik lees weblogs altijd van boven naar beneden dus vergeef me dat ik je eerder niet zo aansprak of meteen maar u natuurlijk tegen een sir mag je geen je meer zeggen dat snap ik. Van harte met deze hulde al ben ik toch wel benieuwd wie je deze eer gegund heeft.

Geef een reactie

