Dilemma

Ik zit met een dilemma, weet niet of ik dit stukje moet plaatsen en of ik het uiteindelijk wel ga doen? Als de fam. Hulk iets wil weten, gaan ze de buurt af en stoppen in elke brievenbus een briefje met daarop een boodschap. Geloof mij, ze kennen ons al een poosje! Of het nu gaat om een paar stelten voor SPD of dat wij de poes kwijt zijn, er komt altijd antwoord uit de buurt. Nu is er een groot probleem ontstaan in het naaktrecreatiegebied van Spaarnwoude, door bezuinigingen aldaar wordt er geen toilet meer schoongemaakt waardoor het toilet in zijn geheel is afgesloten. Dat betekent dat naaktrecreatie daar niet meer mogelijk is, want de politie houd daar nu ‘heel graag’ een oogje in het zeil vanwege wildgedrag en de bijkomende boetes van 120 euro per geval daarvoor. Dit terwijl bijvoorbeeld paarden hiervoor geen boete krijgen. Misschien kent u de slogan nog toen windsurfen een hype was, “windsurfers do it standing up”. Voor de paarden weet ik de volgende, “Horses,  please don’t shit on the street”. Wanneer wij n.l. hard aan het wielrennen zijn, doen wij dat met open mond om zoveel mogelijk zuurstof binnen te krijgen, maar als je voorganger eens door die shit heen rijd en een stukje opwerpt wat jij precies in je waffel krijgt, weet je niet hoe snel je het door moet slikken omdat je het dan amper proeft en uitspugen teveel tijd kost en daarbij de kans ook groot is, dat het op je brilglazen terecht komt. Waar had ik het nu eigenlijk over? O ja, het naaktrecreatiegebied waar de H.H.H. nog weleens vertoeft omdat hij vanwege zijn enorme Liefdesuitingen zomaar uit zijn kleren kan barsten. Daarom ben ik ook nu wederom met briefjes langs de deuren gegaan met de vraag of de buurt bezwaar heeft dat ik in mijn eigen tuin ( zie vorig log ergens ) zo af en toe eens naakt recreëer. Ben gloeiend benieuwd naar de antwoorden?

9 thoughts on “Dilemma

  1. Hulk jongen, als ze niet meteen antwoorden zijn ze misschien al stiekem bezig om camera’s te plaatsen. Houd Youtube in de gaten. 🙂

    Maar zonder dollen. Als ik in jouw straat woonde zou ik zeggen: ga lekker je gang. We leven in een vrije wereld en dat moet zo blijven. Geniet er van. Maar van de zon met mate natuurlijk.

  2. Ja dat zal mij ook benieuwen, ik weet niet hoe hoog jouw schutting of haag is maar volgens mij zijn de buren nu al bezig om met elkaar deze te verwijderen.
    Kijk je wel uit dat je je billen niet verbrandt, anders zit je wel mooi op de blaren Hulkie!

  3. Ik zou zeggen: ‘doen!!!’

    Oh ja, en weet je wat jij moet doen?
    “even naar de kamer van koophandel” en patent opvragen en een publicatieverbod van beelden die genomen zijn in welke vorm dan ook zonder jouw uitdrukkelijke toestemming ;-)))

Geef een reactie

