Zomaar

En dan stapt kleine zoon zomaar binnen met een nieuw T-shirt

 

17 thoughts on “Zomaar

    • Ja, dat ging in onze tijd anders 😉
      Ik hoop dat zij een gelukkiger verwachtings periode meemaken als de eerste.
      Die werd door de medicie vervult met bangmakerij, waardoor zij vanwege hun vele onderzoeken flink hun zakken konden vullen.

  1. Ach Hulk, ze zullen nu toch door ervaring wel wat wijzer zijn geworden! En met een wijze Hulk als opa komt dat zeker goed! Geniet Hulk, gaat het goed met je?

    • Ja, ik ben net het weer.
      De ene keer een hogedrukgebied, de andere keer een depressie, daardoor blijf ik heerlijk wisselvallig en omdat het vandaag goed gaat kan ik het weer zo relativeren.

      Ben vandaag begonnen met een noveen voor alle kankerpatiènten. Dat ze steun en Liefde in hun ziekte mogen ervaren en natuurlijk ook voor beterschap!

      • Zo ken ik je weer Hulk, altijd in de weer voor een ander! Daarom lees ik zo graag bij je! ( je humor is natuurlijk ook één van de voornaamste reden)

Geef een reactie

