WE perikelen

Volgens de statistieken is mijn weblog na de ‘WE uittreding’ nu een kijkcijferkanon wat valt te vergelijken met bijvoorbeeld het tv programma ´boer zoekt stevige vloer´!

In de vele reacties valt bij mij vaak het woord Liefde op en daarbij vraag ik mij af, “hoe dat kan na zo´n artikel”? Voor mij is het vanzelfsprekend dat ik mijn naaste Lief heb zoals mijzelf. En mensen wát hou ik giga veel van mijzelf ! Misschien valt het u op dat ik het woord Liefde met een hoofdletter schrijf, dat is geen foutje maar ik vind gewoon dat dit woord het enige is dat het verdient om met een hoofdletter  te worden geschreven. In de Liefde zit alleen maar goeds!

Als ik realistisch terugkijk op de uittreding en naar mijn toenmalige gemoedstoestand kan ik er enkel van vermelden dat dit onder de categorie lichte psychoses valt. Maar ik ben het meteen met u eens, dit was wel een unieke. De anderen, die vaak pure hel waren, wil je niet meemaken! De zware psychoses waren heerlijk, daar weet ik n.l. niets meer van. Alleen de arme familie wel, vandaar dat er nu een zogeheten ‘noodplan’ in de keuken hangt hoe men daarmee dient te handelen.

Zo, nu even de ruststand opzoeken, want ook een HHH kan je slopen, zeker door hem te overladen met respect en met al die emoties!

8 thoughts on “WE perikelen

  1. Ik ga ook niet naar Kreta hoor, wil niet het telefoontje missen dat ik naar H moet komen om HHH een H(eilige) S(chop) onder zijn H(oge)H(ulken)H(achterwerk) te komen geven om hem te laten voelen dat Liefde idd met een Hoofdletter moet worden geschreven *grijns*

  2. Nou dan zal ik maar niet schrijven dat het heel terecht is dat je zoveel positieve reacties hebt ontvangen. Het laatste wat ik wil is wel dat je van mij in de stress schiet.
    Je treft het: het is perfect Pinarello-weer!
    Liefs Kakel

Geef een reactie

