I´m not………..

Een van de belangrijkste HHH levensspreuken is, “I´m not allways right, but I´m never wrong”!

In zijn voorzienigheid zag hij al enige dagen geleden (zie mij log levensdroom) hoe Griekenland ging reageren op zijn torenhoge schulden.

Wel, als ‘onze’ Geesje alle kans maakt op het Gouverneurschap van Kreta, dat Nederland zeker zal gaan annexeren vanwege die schulden, schudden de Grieken nog een aap uit de boom.

Ik las net op RTL7 dat zij onbewoonde eilanden gaan verhuren! ! !

Nu denk ik zomaar dat ‘onze’ Plato daar gebruik van gaat maken?

Alles is daar gelijkvloers, de huur zeker minder dan waar hij nu woont, een heerlijk zonnetje voor zijn jicht en het grote bijkomstige voordeel, Plato is president over zijn eigen eiland.

“I’m not allways…………………………………………………….”!

 

 

10 thoughts on “I´m not………..

  1. Als de huur lager is dan 303 euro doe ik het misschien wel. Want zo hoog is mijn huur hier. Simpel huisje dus niet duur. Maar ehh… ik ben nogal verknocht aan Nederland dus kijk niet gek op als ik hoe dan ook afhaak. President van mijn eigen eiland. Dan moet ik mezelf ook nog elke vier jaar kiezen. En als ik mijzelf nou eens niet kies, wat dan? Ja, ja, dat zijn levensvragen waar zo even geen antwoord op is.

Geef een reactie

