Bijenkorfvariant

Vandaag beginnen ze, de doldwaze dagen bij de Bijenkorf en ik kreeg er plots mijn idee over!

 

Wanneer ik op het leugenbankje in mijn woonplaats tijdens de weekmarktdag zit, krijg ik totaal geen respons van het vrouwenvolk.

Hoe ik ook sjans, ik heb geen schijn van kans!

Met een begerige blik stuiven ze op de weekmarkt af en keren even later beladen en triomfantelijk met hun verworven buit terug.

Nu het verhaal;

Met bovenstaande in mijn gedachten borrelde bij mij het volgende plan op.

Een mannenshop ! ! !

Hoe gemakkelijk?

Werkt beter als ´boer zoekt vrouw´.

Gloeiende, gloeiende, HHH, dat is nog eens een gat in de markt.

Wij nemen daarvoor een 6 etages tellend gebouw, waar te koop wordt aangeboden op de

1e etage, mannen met bierbuiken en een afstandsbediening.

2e etage, mannen met een goede baan.

3e etage, mannen met geld.

4e etage, charmante mannen met humor en geld.

5e etage, Liefdevolle mannen met humor, geld en die ook nog eens van kinderen houden.

Gloeiende, gloeiende, wat wil je nog meer?

Echter wanneer de shop voor het eerst zijn poorten opent, stormt er een woest krijsende horde wijven naar binnen die zich als spermazaden de trap op wurmen om zo snel mogelijk de allerhoogste verdieping te bereiken waar zij mogelijk de heerlijkheid van de HHH mogen aanschouwen!

De hijgende wijven die als eerst boven komen lezen tot hun ontsteltenis op een bord, “ hier zijn geen mannen te koop, deze verdieping is er alleen maar om te bewijzen dat vrouwen veel te veel van mannen verwachten.

Gloeiende, gloeiende!

De moraal van dit verhaal, het heeft geen zin om te ‘verwachten’ omdat dit al te vaak op een ‘teleurstelling’ uitloopt!

14 thoughts on “Bijenkorfvariant

  1. Mijn moeder heeft in de Bijenkorf gewerkt, en als ’s ochtends de deuren opengingen, stelden alle personeelsleden zich op langs de trappen om naar het binnen stormende (vrouw)volk te kijken. Het lijkt me vreselijk om tijdens de 3 dwaze dagen daar naar binnen te gaan. Dan maar naar de weekmarkt. Ik zal morgen eens goed kijken wat voor mannen er op de leugenbankjes zitten 😉

  2. Etage 6: Liefdevolle mannen met een, voor hun, superleuke baan, plezier in het leven, humor op het randje, vijftig tinten, zonder bindingsangst en net zo’n hekel aan gezeik als ik.

    • Etage 6 ???
      Daar zat ik op mijn troon.
      En als je meer wilt weten over de HHH, blijf dan hier lezen want hij kan alleen zichzelf zijn.
      En dat is anders dan het lijkt.

Geef een reactie

