VerLiefd

Ik herinner mij de tijd nog dat ik verLiefd was op Hulkinnetje.

Ik was jong en ik was wild!

Wát een prachtige tijd ervoer ik destijds.

Helaas is dat mooie gevoel verdwenen.

Het is overgegaan in een mooi Liefdesgevoel en zo zal het horen te gaan vermoed ik.

Wel jammer, want in die verLiefdheidsperiode deed ik veel ´gekke´ dingen en ben nu veranderd in zo´n figuur met een sixpack, waarvan ik er nog 5 te gaan heb met een afstandsbediening in mijn hand.

Moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel van verLiefd zijn mis.

Of…………nog eerlijker, ik vind het af en toe terug!!!

Door mijn stoornis manisch/depressiviteit, vind ik het in de manie vaak terug.

In de manie kan ik zo intens voelen, zodat ik alle emoties in gigavorm ervaar.

Dus ook de verLiefdheid!

Het jaagt door al mijn aderen, mijn hart pompt overheerlijk en de vlinders in mijn buik fladderen van geluk.

Op wie ik of wat ik verLiefd ben, dat maakt helemaal niets uit.

Dat gelukzalige gevoel is een geweldig voordeel in mijn over het algemeen kl*teziekte!

22 thoughts on “VerLiefd

  1. Hhh dat heb je heel mooi verwoord ! In mijn therapie tijd zat ook een vrouwtje die manisch/depressief was, ik zelf chronisch depressief en ik weet dat emoties hele pieken kent maar ook dalen en wat is dan mooier om dan toch het verLIEFde gevoel zo af en toe te ervaren !

    En wat mooi dat dat jij je LIEFDE voor Hulkinnetje nog steeds hebt en dat is goud waard !

  2. WHaahaaaa: “ben nu veranderd in zo´n figuur met een sixpack, waarvan ik er nog 5 te gaan heb met een afstandsbediening in mijn hand.”

    Ik snap je maar als ik aan verliefdheid denk denk ik ook aan die onzekerheid, die twijfels en noem maar op. Brrrr, daar kon ik zo ziek van zijn ;-).

  3. Dan weegt dat voordeeltje een beetje op tegen je depressie, maar ’t lijkt me wat weinig, omdat je het maar heel af en toe voelt. Je Liefde voor Hulkinnetje is er altijd tijd. Ook in de dalen. Ik gun je een leven van louter pieken, Hulk. Op alle fronten!

  4. Wat heerlijk dat je dat af en toe nog kan voelen.
    Ik vind verliefd-zijn ook heerlijk maar de geborgenheid van een stabiele relatie vind ik 100.000 keer fijner! Het zal wel een leeftijdsdingetje zijn 😉

    • JUIST ! ! !

      Jij bent hier op WP mijn 1000e reactie gever.
      Ik wilde dat zelf niet zijn dus heb ik even afgewacht met reageren.
      Vind het zó leuk dat jij het bent geworden Mel!
      De gewonnen beschikbaar gestelde prijs dien je virtueel in ontvangst te nemen.
      Komt ie; de Bijzonder Warme Heerlijke Hartelijke Hot Knuffel !

  5. 😉 wat ben je toch ook een ‘kweetffnieeengoedwoord’ (is dat wat, Mel met de mond vol tanden, dan moet je toch wel van heeeel goede huize komen wil je dat voor elkaar krijgen)

    Nou ik aanvaard die Warme Heerlijke Hartelijke Hot Knuffel in nederige dank en zal hem koesteren in mijn knuffelbox…

    x-

Geef een reactie

