Net op tijd

Omdat ik met ´rustighoud pillen’ slikken was gestopt begon ik zaterdagmiddag door de mistbanken heen weer een beetje zicht te krijgen.

Ik kreeg onmiddellijk opdracht van Hulkinnetje om het wandmeubel uit elkaar te halen en in de schuur te deponeren, zodat de kringloop het a.s. donderdag kon komen ophalen.

De eetkamertafel moest er ook aan geloven en als dat gebeurd is komen er nieuwe meubelen binnen in pakketten die wij zoals afgesproken zelf wel even in elkaar zouden zetten.

Dit scheelde 100 euro per deel en aangezien wij 4 meubelen hadden gekocht, leek dit ons als eerste verdient.

Gewoon even de bouwtekeningen volgen waar toch niet alles precies was uitgelegd hoe het moest.

Denk daarbij een af en toe eigenwijs Hulkinnetje om mij heen springend die dappere pogingen deed mij bij te staan, dus het moest lukken.

Wij hadden wit gelakte meubelen met roestvrijstalen vierkante (Hulken) poten gekocht.

Echt, LOEIMOOI vonden wij het.

Maar met mijn mistig hoofdje was niet alles duidelijk en kwamen er kastdeurtjes verkeerdom in de kast te hangen.

En…………wij hebben nu opeens een Japanse eettafel.

De Hartelijke Hot Hulk had de poten van het tv meubel eronder gezet zodat wij nu in kleermakerszit boerenkool met worst eten, want die Japanse Sushi blieft een Hulk niet.

Het tv meubel lijkt ineens op een olieboortoren in zee, met van die hoge poten.

Hulkinnetje vind het allemaal heel sjiek worden, tenminste wanneer ik met de herstelwerkzaamheden bezig ben.

Fijn hé, werken met een duf Hulkenhoofd.

Denk dat ik nog maar even mijn favoriete houding van de laatste dagen aanneem?

23 thoughts on “Net op tijd

  1. zonder hulkenhoofd kan het ook hoor. Gordijnen maken met een leuk patroon en dan hangen ze eindelijk, maar oh jee.,omgekeerd.Weer van voorafaan, gelukkig niet door mij.
    groetjes, Ria

Geef een reactie

