Nieuwe fiets

Je moet als wielrenner een beetje met je tijd meegaan natuurlijk.

Niet dat ik nu uit de pot met verboden middeltjes ga snoepen?

Nee, ik volg andere wegen.

Na eerder deze zomer een prachtige peperdure Pinarello onder mijn Hulkenbibs geduwd te hebben, vind ik het nu alweer tijd voor een nieuw karretje.

Ik heb namelijk gelezen dat er een fietsje is ontwikkeld door de Duitse autobouwer Audi.

Het racertje kan echt loeihard!

Zo’n 80 km/uur.

Denk dat ik er met mijn enorme Hulkenbenen nog meer snelheid uit zal halen, zodoende kunt u mij e.v.t. aanschouwen op de snelwegen in de toekomst, waarbij het is toegestaan om naar mij te zwaaien.

Met een project als dit doemt er vaak een probleempje van zo’n 30.000 euro op.

Daarom heb ik het onderstaand plan bedacht.

Wilt u de HHH nu eens in levende lijve zien fietsen, dan kunt u uw donatie storten op bankrekeningnummer 123456789 t.n.v. de actie, “help de Hulk de winter door”.

 

 

20 thoughts on “Nieuwe fiets

  1. Hahaha….ik heb een beter idee: maak een filmpje in een bus of trein van een oude vrouw die gepest wordt door kinderen (alles in scène gezet natuurlijk, maar dat hoeft niemand te weten).
    Zet het op Youtube en wacht af. In Amerika heeft een oudere dame, door medelijden, zo een half miljoen dollar aan donaties gekregen hè? (alleen bij haar was het wel echt…das dus wel weer zielig…)

  2. Maar als ik er nu nog bij vermeld dat de fiets Pedalec heet?
    Gaan jullie dan nog niet overstag?

    Twijfel zelf nog wel een beetje want voor hetzelfde geld lig je met een Pedalec net als met een Trek, heel vlug op je bek!

    • Hulkinnetje rijd ook op een Trek. (21 versn.)
      Zij is er helemaal weg van.
      Maar ligt er sneeuw dan pakt zij haar oude Gazelle, die is steviger.

      En zeg maar nee, dan krijg je er 2
      O zo! 😉

  3. Nou ja zeg!
    Wel heb je me ooit!

    Vraagt ie om een bijdrage voor een hobby…
    Zo ver zo goed
    Ik ben een extreem beroerd mens (volgens velen) maar vind mezelf niet de allerberoerdste….
    Dus ik klim in het internet en open het elektronische bankieren…. vul een bedrag en en hup naar de volgende regel, daar moet ik een banknummer invullen…

    En wel gloeiende geeeloeiennndennnne . krijg ik de melding : banknummer en naw begunstigde komen niet overeen… wijzig de gegevens……….
    Hier kijkende zie ik dat ik alles goed heb ingevuld maar ja helaaaaaaaas die vlieger gaat niet op….

    Tja hhh ik heb een goede poging gewaagd maar ben helaas gestrand………..

Geef een reactie

