Voor de Aagjes

Na enige renovatiewerkzaamheden zal ik een poging wagen om aan de behoefte te voldoen van enkele nieuwsgierige Aagjes onder de lezers, zoals ik in de reacties van het vorige log heb belooft.

Gloeiende, gloeiende, die volzin is ook weer uit mijn vingers. Nog effe en het wordt hier literair!

Nu maar hopen dat niemand het behang eraf komt slopen?

Of de muurverf eraf komt krabben?

De salontafel is in dezelfde stijl als de eetkamertafel, denk alleen dat ik hem weer omruil voor de oude, die mocht ik nog als voetenbank gebruiken. Maar op een of andere manier is Hulkinnetje het daar niet mee eens!

22 thoughts on “Voor de Aagjes

    • Na vele meubelzaken bezocht te hebben riep Hulkinnetje ineens, “dit vind ik nu mooi”!
      Wel, na al dat gesjok was ik natuurlijk dolblij dat zij dat vond. 😉 😉 😉

      • Nu de kastdeurtjes er goed om inzitten en wij geen boortoren tv meubel meer bezitten.
        Moet ik zeggen dat ik het ook heel mooi vind.
        Probleempje is nu dat de vloer er totaal niet bijpast.
        En ZIJ wil ook ander lampen.
        En ZIJ wil ook een nieuw bankstel.
        Ben zo blij dat het geld op is ! ! !

  1. Wauw, dat ziet er mooi uit Hulk, ik persoonlijk hou wat meer van kleur i.p.v alleen wit. Desalniettemin (pff wat een woord) vind ik wel een heel mooi geheel.

  2. Ik mag dat eigenlijk ook niet van Marc, al is die al heel oud. Euh…de salontafel he. Maar nu heeft onze kat een deel van “mijn” bank ingepikt. Als ik het waag mijn stelten op die helft te leggen bijt ie. Bij Marc bijt ie niet maar ja, daar gaat die ook niet liggen he. Dus leg ik mooi mijn voeten voorzichtig op de tafel. O zo. Stoer he? 😉

    Maareuh wat ik EIGENLIJK wilde zeggen; wat ziet het er super uit! Behang ziet er ook piekfijn uit. Goh alles is zo lekker schoon he? Heeeeerlijk. Maar ja nu die salontafel nog. Ik zou onze kat kunnen uitlenen. Dan moet je wel. Maar ja, die is dol op behang. Je weet wel…iets met nageltjes en krabben enzo. Kan je weer opnieuw beginnen. Dus laat maar zo ;-).

    • Onze poes is afgelopen zomer overleden.
      SPD enorm verdrietig.
      Het was sinds haar 5e verjaardag haar poes.

      HHH keek verdrietig maar was enorm blij.
      Geen kattenvoerstank meer in huis.
      Niet meer elke keer naar de deur lopen om het beest in en uit te laten.
      Geen haren van de bank stofzuigen waar hij toch al niet van mij op mocht liggen maar kom daar ’s nachts maar eens je bed voor uit met een kalashnikov o.i.d.
      Geen vogelveren meer uit de tuin harken of restanten van een koikarper z.s.m. in de kliko deponeren.

      Nu vraagt verwende SPD een nieuwe kat voor haar verjaardag.
      GEBEURT NIET, waarschuw ik haar elke keer.
      En aan de andere Hulk fammetjes, mochten jullie het van plan zijn haar een kat te schenken, het beest blijft hier geen 8 uur in huis.
      De HHH weet dan n.l. wel een mooi plekje voor het dier.
      Mijn broer woont op de ouderlijke boerderij, daar zal het beest als een echte kat kunnen genieten!

Geef een reactie

