Heemskerk rules

Heemskerk rules

 

Arme EmmeLinda!

Als fan van haar voetbalploeg(je) FC Eindhoven is zij deze avond zeer bedroefd heel vroeg haar bedje ingedoken.

De HHH kan niet slapen want hij moet feest vieren.

Ik zal meteen maar de clou vertellen, ons ADO 20 uit Heemskerk heeft FC Eindhoven vanavond met 6 – 1 verslagen in een voetbalwedstrijd om de KNVB beker.

En dat was nog niet zo erg, maar als je binnen 6 minuten met 3 – 0 achter staat en na 13 minuten met 5 – 0 dan mogen wij in ons kleine dorpje wel heel erg trots zijn op onze jongens.

Ik was er niet bij ( moest wordfeuden ) maar werd ge-appt door zoonLief.

EmmeLinda, ik las in mijn vorige log al dat je munitie op was, nou die van je favo ploeg was ZEKER op.

Laten wij het erop houden, Eindhoven had een bad day en Heemskerk rules!

12 thoughts on “Heemskerk rules

  1. Na 6 minuten 3-0? en na 13 minuten 5-0? Lieve help! Doet me denken aan een wedstrijd (heel heel lang geleden) toen de broers van lief voetbal bij ons kwamen kijken. Een broer was zo aardig om nog even bier te halen vlak voor de wedstrijd begon. Toen hij 10 minuten later terugkwam stond Nederland ook met 3-0 achter (weet niet meer tegen wie) Hij geloofde ons gewoon niet totdat het pauze was. haha, we zagen er zeker erg ongeloofwaardig uit.
    Geniet maar lekker van de zege, mag ook wel na al je harde werken.

  2. Whoeehaaa, ik hoop dat je het niet al te zielig voor mij vond en toch kon slapen. Ik hou totaaaaal niet van voetbal (alhoewel…VV Kalashnikov SCHIET vooruit in de competitie hahaha) dus ik slaap er niet minder om. Ook niet meer trouwens maar daar moet ik nog eens voor naar de huisarts. Zonder munitie ;-).

Geef een reactie

