Hulkse streken

Eigenlijk heb ik hier een gloeiende, gloeiende hekel aan maar soms moet je aan de smeekbeden van fans eens toegeven.

Vaak wordt aan mij gevraagd, “Hulk, hoe doe jij dat nu toch allemaal, dat grappen en grollen”?

Vaak wimpel ik af met de woorden, “je vraagt een goochelaar toch ook niet om uitleg”?

Maar u weet, ik ben een open boek, dus zal ik een paar flauwe grappen prijsgeven. Weet wel het gaat niet van Harte!

 

Ik zie bijvoorbeeld een supermooie vrouw aan de overkant van de straat lopen waarbij ik denk, “voor haar eet ik een weiland kaal, en je begint spontaan met grazen”!

Gelukkig heb ik dan mijn werkschoenen aan met stalen neuzen en doe ik net of ik haar steeds aankijk waarbij ik zogenaamd, door met een hoorbaar klinkende trap een lantaarnpaal te raken, mijn neus stoot die ik snel vastgrijp.  GEGARANDEERD SUCCES!

 

Ik staat voor een rood verkeerslicht te wachten met één auto voor mij en nog een achter mij.

Dan druk ik even op de claxon, waarbij ik meteen in de achteruitkijkspiegel kijk.

De bestuurd(st)er voor mij wordt ietsje zenuwachtig, maar de bestuurd(st)er achter mij een pietsje meer.

Na een paar seconden toeter ik nog eens flink en draai ik mijn hoofd om en maakt het gebaar van, “wat moet je nou”?

De voorste bestuurd(st)er krijgt het nog wat benauwder en de achterste heeft het helemaal niet meer omdat hij de schuld krijgt voor iets wat hij niet doet.

Iedereen is zichtbaar opgelucht als het verkeerslicht op groen springt. Maar de HHH lacht stilletjes! (don’t try this at home, vanwege Emmelinda’s met Kalashnikovs e.d.)

 

“Vrijdag vind ik echt de rotste dag van de week”, roep ik altijd uit.

“Hoezo”, vraagt men mij meestal onbegrijpend aankijkend.

“Wel, dan staat het  weekend voor de deur en dan moet ik door het raam naar binnen”!

 

5 thoughts on “Hulkse streken

  1. Hahaha reken maar (1+1=??) dat je moet oppassen voor mensen met Kalashnies (koosnaampje) en zéker als je met een Emmelinda te maken hebt ghehehe. Maareuh, Emmz is dol op zulke grapjes. Ik zie het helemaal voor me hahaha 😀

  2. Ik ga jouw naam doorgeven aan brigadier de Z. foei , toeteren zonder dat er gevaar dreigt mág helemaal niet …… o ja , ná jouw getoeter is er natuurlijk wél sprake van ontploffingsgevaar bij je medeweggebruiker …….

Geef een reactie

