Geen burgemeester

Ben flink in het ootje genomen.

Die pindakaskerel zat in het complot van de sollicitatie procedure.

Allemaal de schuld van de misstanden van de vorige burgemeester.

Vandaar dat de voorwaarden voor de nieuwe, flink zijn verscherpt.

Ze zochten een leider, bruggenbouwer en een mensenbinder, vandaar dat ik even hielp met het verduidelijken wat die buitenlandse man zei.

Weet u nu wat hij werkelijk zei?

Ik wil hoersubsidie.

Hij wilde dus helemaal geen hUUrsubsidie, nee hij wilde geld om naar de hoeren te gaan.

En omdat ik dat niet op de juiste manier wist te vertalen, ben ik afgewezen voor het burgemeesterschap van Heemskerk.

Gloeiende, gloeiende!

Denk er hard over na om naar Oot(je)marsum te verhuizen?

Daar kun je verwachten dat ze een ezel in het ootje nemen.

 

 

13 thoughts on “Geen burgemeester

  1. GLOEIENDEGLOEIENDE, Het is toch ook elke keer hetzefde euvel met jou he hulk? Je luistert wel ….maar je hoort alleen maar datgene wat jij zo graag wilt horen!

    Kom jij nu maar eerst een bezoekje bij ons op de camping in Ootmarsum brengen, dan pas mag jij je oordeel geven over de bewoners van Ootmarsum!

  2. begrijp ik het nu goed? Maak jij me nu voor een Ezel uit Hulkie? Begrijp ik het nu goed Hulkie…speel jij nu met onze vriendschap en onze humor ? Gewoon zomaar… om de populaire bink uit te hangen?
    Please Hulk, do’nt do it!!!!

  3. Eigen schuld Hulk. Je had het kunnen weten als je ook maar even naar Najib Amhali had gekeken. Die doet die grap al eeuwen. Whahahahahaha… maar je kunt altijd nog bij de gemeentereiniging toch 🙂

  4. He verdulleme….. ik vroeg express al niet of je Najib had gezien… hoopte dat dat niet het geval was…. potvoljankoffiestroop….

    Nou in OOtmarsum is het (h)eerlijk toeven… daar zal jij je vast wel vermaken…. oh enne mannnn je kan me daar toch einden fietsennnnnnnnnnnnnnnn
    bergie op bergie af
    Doe dat maar en plaats dan over een paar maanden nog eens zo’n hulkenkuitenfoto ;-=)

  5. Hahaha nu was er ooit een duitser * die spreken de uu voor oe uit * die vroeg verontwaardigd kann man bei euch auch hoeren ( huren voor ons ) mieten auf dem campingplatz ? Wat blijkt dat hij dus huren voor hoeren las tjaaa maar het mooiste komt nog,die specifieke camping die hij bedoelde lag in uitdam en ( dat wisten wij toen ook nog niet ) verbleven daar de meisjes om tot rust te komen hahaha dus helemaal er naast zat die deutscher ook niet 😉

  6. Weet nog dat een buurmeisje ( jaar of 7) tegen Duitsers zei ( ouders hadden een pension) alles ies verhoerd hoor….

    Maaruh, ga nou maar niet naar Ootmarsum. Ik heb altijd het idee dat het daar een bejaardenkolonie is. Daar ben je veels te jong voor. Kun je geen nachtburgemeester worden van Heemskerk? Soort Jules Deelder maar dan anders….

Geef een reactie

