String

Wanneer je als HHH in het peloton rijd zijn er altijd kompanen die ´denken´ dat zij beter kunnen presteren dan de Hulk. Ik laat ze maar in die waan maar als je de Hulkse benen bekijkt (hier  eerder vertoond in de log van 3 September ) dan zijn ze natuurlijk bij voorbaat kansloos.

Slim als ik ben, laat ik mij dan altijd naar achteren doorzakken en lees daar rustig de koers.

Wel, daar is letterlijk en figuurlijk geen REET aan!

Je zit natuurlijk flink op te letten vanwege het feit dat je de eventuele fouten van je voorgangers dient te corrigeren maar voor de rest zie je alleen maar zwarte konten.

De een wat dikker dan de ander maar misschien omdat ik geen homo ben vind ik er echt geen flikker aan.

Soms laat ik dan maar even mijn benen spreken zodat ik voor de groep uitrij, echter daarna zit ik weer uren ……………naar die konten te turen.

Dit bracht mij op het idee om die zwarte broeken eens wat sexyer te maken.

“Een wielerstring”, bedacht ik, “is dat niet iets”?

Helaas, omdat ze allemaal met een dikke zeem in die broeken rijden was deze gedachte bij voorbaat kansloos.

Toch ontwikkelde het idee zich verder in mijn hoofd en werd uiteindelijk toch de wielerstring geboren.

De oplossing was simpel, gewoon een zwarte streep in het midden van de broek en daarnaast diverse soorten huidkleurige broek.

Man, man, man, meid, meid, meid, wat is het sindsdien genieten in het peloton.

We hebben ze nu niet alleen met een zwarte streep in het midden maar ook in diverse kleuren.

De zijkanten kunnen worden aangepast, wil je b.v. een rode puist op je kont, no problemo, die stippen wij er gewoon eventjes op.

En heel raar, er fietsen tegenwoordig steeds meer mannetjes achter ons aan met van die hoge stemmetjes?

 

 

30 thoughts on “String

  1. Ik vind het een prima idee, ik blééf tekenen denk ik hahaha.. Maar ik wil als kijker bij de Tour ook iets voor de voorkant. Heb je daar ook een leuk idee voor? Misschien van die grote opplakoogjes die wiebelen? Lijkt me wel geinig hihi.

  2. Je kan die zeem ook over het zadel trekken. Ben je gelijk van het gevoel af dat je met een dikke maandverband tussen je benen fietst én je kunt de boel af en toe laten ‘luchten’ door op de pedalen te gaan staan. Ideetje?

  3. Helaas zo werkt het niet.

    Raar maar waar, je hebt geen zadelpijn als je iets zacht (billen) op iets hards (zadel) plant.
    Zet je iets zacht op iets zachts, gaat alles stuk.
    Ook hard op hard, gaat stuk.
    Vandaar dat ik DIEP moest nadenken 😉

  4. Tijdens het lezen van dit blogje hoor ik het liedje bicycle race van Queen in mijn hoofd. Hadden die niet een clipje toen met alleen maar naakte meiden op de racefiets? Staat me vaag iets van bij…
    Maar je bent creatief bezig geweest hoor!

  5. Ik dacht dat doping het ernstigste probleem van de wielersport was Hulk. Maar nee, nu weet ik dat er nog veel ergere dingen zijn en dat heb jij bedacht. Gatverdamme… ik ga nooit meer fietsen. Ik wil die strepen niet zien. En ook die puisten niet.

Geef een reactie

