GRUK

Voorwoord;

Ben vandaag plat gemaild en besprongen door vele van u om toch opnieuw onderstaand bericht te plaatsen wat ik in een GROOT DILEMMA eerder had teruggetrokken. Hoe wreed kan men zijn? Maar ik strijk in nederigheid wel weer mijn hand over mijn HULKENHART!

Ik barst van de gloeiende, gloeiende, dilemma´s.

1e dilemma. Ik wil hier eigenlijk helemaal niet over schrijven.

Dus allemaal de Hartelijke groeten van de Hartelijke Hot Hulk…….

2e Ik twijfel als de gloeiende, gloeiende, want het is niet MIJN STIJL hierover te schrijven.

Dus schrijf ik het lekker niet. Gloeiende, gloeiende, WEER die twijfel.

3e Iets zegt mij dat ik het moet doen.

4e Bij wie zal ik het laten doen?

5e Waar zal ik het laten doen?

Hallo ja, ik word hier zelf ook helemaal krankjorum van hoor.

6e Na lang nadenken heb ik besloten het te laten doen.

Zoals zovele medelanders laat ik een tattoo zetten.

Nu denken er vele lezers, “hij zal wel HHH op zijn brede torso laten zetten”?

Helaas ik moet u teleurstellen.

“Dan op zijn machtige Hulkenbenen”?

Neen!

7e Omdat ik het eigenlijk niet durfde heb ik het op een haast onzichtbare plaats laten zetten.

8e En………….ik durf niet te vertellen waar het staat!

Maar de lezers kennen de HHH ondertussen nu zo goed, hij is gewoon een open boek.

Daarom zal ik speciaal enkel voor u de plek onthullen in een raadseltje, op voorwaarde dat u het niet verder verteld.

Afgesproken?

Oké!

Als ie klein is staat er GRUK

Als ie groot is staat er GROETEN UIT HEEMSKERK

27 thoughts on “GRUK

  1. Jaaaaaaa daar issie. Euh. Het dilemma. Hahaha. Nou. Daar komt ie dan. Mijn briljante vinding:

    “…hij is gewoon een open b(r)oek”.

    En?

    Was het ’t wachten waard? Jawel he? Wat een dijenkletser whaahaa.

    *ziet Hulk zichzelf afvragen oftie dáár dit dilemma herplaatst heeft* ghehehe

  2. Zal even meer uitleg geven.

    Mijn jongeheer noem ik geen lul
    Dat is zo´n hangding, die de meesten bezitten.
    Ik noem hem ook geen ‘puddingbuks’
    Dat is te oneervol.
    Hij geeft veel plezier
    Staat overeind, stoer en fier
    Daarom noem ik hem, “SJEEKSPIER” (Shakespeare)
    Hij is tenslotte van adel !

    Er werd in een reactie gevraagd of er niet meer letters op kon worden geschreven.
    Laat ik dit ervan zeggen; Hulkinnetje werkt bij de thuiszorg en ziet vele soorten maar vooral maten.
    Zij kwam er nog niet een zo groot tegen als “SJEEKSPIER”!

    En al ben ik HULK, een olifant heeft toch de grootste.
    Oh nee, een walvis, die 25 meter van hem is niet mis!

Geef een reactie

