Trainen

Ik heb u op gloeiende, gloeiende wijze al eens uitgelegd dat alles wat je traint, groter, sterker of beter wordt.

Voorbeelden ten over, dacht ik zo.

Kijk b.v. naar mijn Hulkendijen die kreeg ik door flink door te fietsen (zie log van 4 oktober ) of SJEEKSPIER die door een psychische stoornis ’s nachts zijn trainingsarbeid vele keren beoefend waardoor hij steeds groter groeit.

Nu kreeg ik plots met een ander probleem te maken.

Mijn racefietshelm paste niet meer, dus heb ik vorige week een nieuwe gekocht van maat buitencategorie.

Hoe kon het nu toch zijn, dat mijn hoofd in omvang zo was gegroeid?

Na flink nadenken ben ik erachter gekomen wat de oorzaak hiervan was?

Conclusie;………………………………. het webloggen!

Ik moet hier elke keer ZO scherp zijn met mijn logs.

ZO goed nadenken over juiste reacties.

Gelukkig ben ik een beetje Liefdevol aangelegd zodat ik niet zo vlug iemand zal beschadigen, want het geschreven woord kan in vergelijking met het gesproken woord eerder verkeerd worden uitgelegd.

Nu wil ik aan u vragen, hebben jullie ook buitenformaat hoofden gekregen?

Of is dit weer een typische Hulkenkwaal?

 

31 thoughts on “Trainen

  1. Ik betwijfel of het alleen door dat webloggen komt. Je hersens kraken ook door het wordfeud spelen. En aangezien je steeds maar wint groeien je hersens letterlijk de (hersen)pan uit 🙂

    Groetjes je weblog en wordfeudvriendinnetje 😉

  2. Ik maar denken dat die kopvergroting van doen heeft met een overmatige ontwikkeling van de hersenen, die zoveel moeten bevatten en onthouden dat die beschermkap vanzelf uitdijt…Gelukkig hoef ik geen helm op, want daar is geen normaal exemplaar toe geschikt..

  3. Verhip…. nu snap ik waarom de laatste jaren ( ik log zo’n jaar of 6 ) mijn haar zo dún is geworden …. dat lijkt maar zo dus , mijn hoofd is gegroeid en dáárom moest het haar zich herverdelen …… 😉

Geef een reactie

