Erotisch weblog

Soms kom je zomaar op een idee wat zich snel doorontwikkeld.

N.a.v. een reactie van mij bij een medeblogster, rees de gedachte om een erotisch weblog te beginnen.

Zoiets trekt volle zalen!

Waarom?

Geen idee?

Echter, als ik zie hoe vaak mijn logjes genaamd, HOT, Loglullen, Geslachtsverandering, Billen bloot, Hulkse benen zijn bekeken in vergelijking met andere logjes, dan is dit een ‘vette markt’.

Erotiek verkoopt blijkbaar.

Nu de hamvraag?

Zou u op mijn nieuwe erotische weblog komen lezen?

Neuh…………………toch?

20 thoughts on “Erotisch weblog

  1. Erotiek is HOT ,eh…scoort op het moment erg goed !
    Zolang je dezelfde humor gebruikt bij het schrijven van erotiek lees ik mee , je dacht toch niet dat ik met de slappe lach nog erotische gevoelens opbreng 😉

  2. Volgens mij wordt het echt onderhand eens tijd dat ik ook dat boek over al die tinten grijs te lezen. Maar ja, als iedereen het gelezen heeft, hoef ik meestal niet meer. Dus…kan ik net zo goed jouw erotische weblog lezen. Toch?

  3. U weet dat ik pas eenbeslissing kan nemen wanneer ´gevoel en verstand´ op één lijn zitten.

    Wel dat is nu het geval.

    Daarom heb ik in besloten GEEN erotisch weblog te beginnen.
    Om de dood eenvoudige reden dat ik zoiets niet zou kunnen.

Geef een reactie

