It giet oan

 

 Vandaag bezoek gehad van een uitgeverij.

Als je denkt dat je er met een boek schrijven al bent, denk je echt verkeerd.

Gloeiende, gloeiende, er komt nog eens een hele bult werk op mij af.

De laatste weken er keihard aan gewerkt om het af te krijgen, omdat het boek winter gerelateerd is.

Vandaar dat er korte logs van mij verschenen en geen WE!

De uitgever vond gelukkig nog net een gaatje om voor de vakanties een gesprek met mij te hebben.

Het boek, “Helletocht” genaamd zal rond 20 Januari 2013 verschijnen.

Voor de omslag heb ik een weergaloze mooie foto op internet gevonden, die precies weergeeft wat er zich in die tocht ongeveer afspeelde.

Ja, ja, ik weet dat je niet zomaar een foto van het web mag plukken maar deze is mij door de desbetreffende persoon ( een top journalist ) geschonken.

Hiermee was ik bijzonder verrukt, mede omdat de foto is geschoten op dezelfde dag dat ik die zware schaatstocht reed.

De uitgever denkt  en hoopt van harte op een bestseller.

Ik hoop ook altijd, maar dan wel op de wc!

31 thoughts on “It giet oan

  1. T.z.t. zal hier een link verschijnen waar u het boek e.v.t. kunt bestellen.
    En ……………….dan zal u mijn echte naam kennen!

    Gloeiende, gloeiende, ik zie nu al op tegen die drommen fans hier in de straat.
    De afslag van de A-9 richting Heemskerk, constant file.

  2. Jaaaa had ik het goed geraden. Yihaaaa. Ik wil een handtekening! Offe wacht…ik wil zo’n fotokaart met handtekening en een speciale groet. Joechei joekelei, ik ben zo blij…voor jou dan hihi. Kom je in Eindhoven signeren? Ja he?

  3. Gaaf voor je Hulk 😉
    Als het boek te koop is dan koop ik er ook 1, graag wel gesigneerd 😉

    Fijne feestdagen
    Liefs -x-
    p.s heeft hulkinnetje al gebadderd met de spulletjes uit het pakket? Ik wel hihihi 😉

  4. Tjonge Hulk wat ben ik blij voor je!! Super goed man! Superman valt in het niets bij “onze” Hulk. Ik wil dat boek ook, en graag met een persoonlijke boodschap van jou erin. Als Trouwe Hulkfan mag ik dat wel vragen (willen) toch?
    Geniet ervan Hulk!

    • Dank je Geesje!
      Ik wil best voor jou signeren.
      De persoonlijke boodschap wordt moeilijker of onleesbaar, want als ik aan jou denk, terwijl ik iets speciaals wil schrijven voor je, beginnen mijn handen nog meer te trillen dan ze nu al doen met de medicatie.
      We zullen zien?

  5. Nou wow is dat ff een mooie afsluiter van het jaar!
    En dat voor iemand met zo’n korte, krachtige en veelzeggende naam dat Hartelijke Hot Hulk al te lang is om diezelfde impact te realiseren.

    Enne ja ook ik willl heeeeeeeel graag een
    jeweetwel-exemplaar!

    • Hi hi hi, you know he?

      Er moet nog veel werk worden verricht maar ik denk dat het gaat lukken.
      En de bestellingen gaan volgens het boekje lopen.
      Dus niet via de vakhandel, voorlopig!

Geef een reactie

