Douchezeiker

 

Gloeiende, gloeiende!

Er heeft zich iemand in ‘Nederland-regelland’ gemeld met het idee dat wij onder de douche onze uitwaterende sluizen behoefte dienen te doen.

Nu wil ik u vragen, bent u het al?

Een douchezeiker of heeft u ze in de familie, zulke personen?

Leren wij eerst onze kinderen zindelijk worden en wanneer zij eindelijk hun eerste plasje op het potje doen, is het huis te klein vanwege het gejuich wat er opstijgt.

Wanneer zij wat groter worden mogen ze tegenwoordig met een aangepaste wc-bril, HET als grote mensen doen.

Vervolgens hoop je daarna, dat zij HET tijdens de zwemlessen niet in het zwemwater doen?

En nu komt er zo’n kwinkwanker met het idee om onder de douche te gaan plassen, want dat zou water besparen.

Ik heb jaren geleden al een waterbesparende douchekop geïnstalleerd, die om de 15 seconden 1 druppel water laat vallen, krijg je dit?

Maar goed, er schijnt ook weer ene C. Critiek in den lande te vertoeven, die een nóg duurdere uitvinding heeft verzonnen, iets met Tena’s o.i.d.

En nu dacht hij, dat zoiets geschikt zou zijn voor de HHH?

Gloeiende, gloeiende!

 

28 thoughts on “Douchezeiker

  1. Wat een zeikerd. Ik dacht dat je van Leontien juist korter moest douchen om te besparen op water. We kunnen natuurlijk ook gewoon helemaal stoppen met douchen en buiten onze behoeftes doen ipv op het toilet. Zo zie je maar weer: wat een mogelijkheden.

  2. Rustig maar Hulk. Cornelis verzint niks hoor. Hij zegt alleen: Moet dat nou, zulke reclame op die manier? Wat er met Nederland-regelland wordt bedoeld, weet ik niet, maar kennelijk reageer je op iets van de TV en dat heb ik niet gezien.
    Ha, jij zette hier een paar keer die stevige dijen van je neer en toen ik dat plaatje zag dacht ik: dat lijkt de Hulk wel. Maar hij dacht niet: zou Tena iets voor de Hulk zijn? Welnee, hij vindt jou helemaal geen zeikerd. Ook geen droogstoppel trouwens. En ook niets daar tussen in. Hulk, jij bent gewoon Hulk. En dat is precies goed.

  3. Ik heb het gezien bij Editie.nl wat de onderzoeker beweerde en het werd gelijk belegd dat het juist meer water verbruikt door een andere onderzoeker!

    Nu om op jouw vraag eerlijk te antwoorden, ten eerste ga ik naar het toilet, maarrr HHH als ik daar onder de douche sta en ik kan het absoluut niet meer ophouden ja dan gebeurd het onder de douche, eer ik vanuit de douche de wc moet halen had ik me al bezeikt eer ik het bereik en dat is in vergelijking hetzelfde als je een ” ongelukje” is gebeurd door buikloop dan was je je toch ook grondig af onder de douche 😉

    Maar met opzet Nee!

    O HHH ik geloof niet dat jij Tena nodig hebt 😉

  4. Ja ze verzinnen het ter plekke, in de 30 liter per keer, wordt er echt zoveel liter water per keer door een toilet doorgespoeld. Het leek mij rijkelijk veel maar ik kies toch maar er voor om daar gebruik van te maken.

Geef een reactie

