Schuiven

Vandaag ga ik schuiven.

Gisteren mocht ik niet schuiven vanwege mijn gewicht op het dunne ijs.

Hulken wegen n.l.  loeizwaar.

Op onze ijsbaan ligt sneeuw en dat moet eraf worden geschoven wil het ijs voldoende aangroeien.

Denk dat ik dit keer het achterste gedeelte van de baan ga schuiven omdat ik vorig jaar als BN-er, plotsklaps voorpaginanieuws werd in het Noord-Hollandsdagblad.

Gisteren stond ik alweer in de krant, dit trouwens op eigen verzoek i.v.m. de boekpresentatie.

Het was een paginagroot stuk geworden vanwege de foto en het grote interview.

Ikzelf en ook anderen vonden het erg leuk geworden.

Ik zal proberen om het interview te plaatsen op de website Helletocht86, mocht ik die digitaal binnenkrijgen.

Zo, nu ga ik bulldozertje spelen.

Laat mij maar schuiven!

28 thoughts on “Schuiven

  1. Je hebt wel mazzel met de timing van je boek he? Terwijl iedereen weer aan het schaatsen is en aan een11 steden tocht denkt.
    Volgens Weerplaza komt het er nu toch echt van. De chocomelk met slagroom staat voor je klaar Hulk.

    • Waarom denk je dat ik ´s nachts gewerkt heb?
      En die uitgeverij is helemaal dol gedraaid!
      Zo hard heb ik hun gepushsed.
      Krijg ook maar een deel van de bestelling binnen omdat ze het niet in één keer klaar kregen.

      Maar je hebt helemaal gelijk.
      ALLES LIEP MEE!
      En wat krijg je dan als alles meeloopt?
      Juist, een optocht!
      Wel als die voor mijn bestelformulier staat te drummen, ben ik helemaal tevreden 😉

  2. Hopelijk is het ijs nu wel dik genoeg, Hulk. Maar ehhhh… moet jij niet naar De wereld draait door. Een betere boekpromotie is er niet. En bovendien: het is er mooi de tijd voor. Tenslotten hebben ze die drie oude winnaars uit 1963 ook laten opdraven. En die hebben ze uit het museum moeten bikken.

    • Als jij dat nu even wil regelen dat ik daar aan tafel kom te zitten, beloof ik dat heel Nederland onder hun eigen tafel komt te liggen van het lachen!

  3. Veel plezier op de ijsbaan. Zag ze bij ons ook al weer hard in touw om de sneeuw er af te krijgen. Hoop voor de schaatsers dat het nog even blijft vriezen voor mij ook want hoewel in niet meer schaats vind ik dit winterweer HEERLIJK……

  4. Ah, had je mijn Zamboni maar even geleend dan. Alhoewel, die heb jij natuurlijk helemaaaaal niet nodig. Dom van mij ;-). Heb je wel voorzichtig gedaan met het schuiven? Je hebt immers nog kracht nodig om heeeeeel veel handtekeningen te zetten 😀

  5. Veel schuif plezier.
    Misschien een helicopter inhuren die waait er zo alle sneeuw vanaf, zag ik bij een van jouw collega schaatsbaan heren.
    Het heeft zelfs het nieuws gehaald.

Geef een reactie

