Doktertje spelen

Doktertje spelen deed ik altijd al heel graag.
En nu de kosten van de gezondheidszorg de pan uitrijzen, dacht ik bij mijzelf, “waarom opereer jij jezelf niet even, Hulk”?
Tenslotte rekent een arts voor een beetje oorsmeer weghalen, 1000 euro.
Ik had namelijk een soort puistje wat eigenlijk gewoon een talgklier was op een vreemde plek op mijn lichaam zitten, die ik zo 1 2 3 niet zal verklappen maar hij zat op mijn penis en doordat hij steeds groter groeide kreeg ik er in bepaalde ‘houdingen’ last van.
Uitknijpen zoals bij een puistje lukte niet, zelfs niet met een waterpomptang, dus ik een stanleymes gepakt, die in het vuur gehouden voor ontsmetting zoals wij dat gewend waren in het Wilde Westen wanneer er een kogel verwijderd moest worden, daarna wat whisky over het mes en zelf ook een slok (had ik ooit gezien in een western) broek uit en snijden maar.
Dat……….. viel dus niet mee!
AUW ! ! !
Stel je niet aan Hulk, dus hup nog een slok whisky en opnieuw snijden en meteen de goede diepte waarna ik het kliertje leeg kon knijpen.
Leuk hé, zo’n verhaal?
Afijn, dat ding bloedde als een rund en ik kreeg een licht vermoede dat ik iets niet helemaal goed had gedaan.
Mogelijk een medisch missertje!
Echter, daar hoef je vandaag de dag niet meer voor te schamen.
Alhoewel?
Ik ‘het geval’ verbonden met een papieren zakdoekje maar die viel er meteen af, dus er een verbandje omheen gedraaid en met een pleister vastgezet.
Voor de zekerheid nog een maandverbandje in mijn onderbroek waarbij ik nu wel de plakstripjes vastzette en niet zoals bij de vorige keer dat ik het ding met twee stappen verloor (was ander verhaal).
Een uurtje daarna voel ik dat er iets grandioos misgaat.
‘Het geval’ begint plots te groeien en ik voel het verband losscheuren.
Snel naar de badkamer waarna ik mij ontkleed en als ik naar beneden kijk zie ik dat hij in grote stand helemaal linksaf gebogen staat!
Hoe kan dat nu toch?
Ik zal toch niks gesloopt hebben?
Het medische misser boek er eens op nageslagen en ik kwam daar tot de ontdekking dat ‘het geval’ 2 zwellichamen bezit waarvan ik er waarschijnlijk een geraakt had met mijn mes.
Vandaar dat het ook zo erg bleef bloeden.
Gloeiende, gloeiende, wat is hiervoor de oplossing?
Misschien dat als ie rustig blijft het vanzelf oplost.
Geluk bij een ongeluk was dat ik in een depressie verzeild raakte en dat hij dan zelden zijn kop opsteekt.
Bij manisch springt hij om de 10 minuten uit de (broek)band maar daar had ik dus nu geen last van.
Nu, na drie dagen durf ik eigenlijk nog niet zo goed.
Hoewel, de natuur zichzelf hersteld ( hoop ik ) want ik voel de manie alweer aankomen!
Gloeiende, gloeiende!

20 thoughts on “Doktertje spelen

  1. O HHH ik ga me schuldig maken aan leedvermaak ,sorry bij afwisselend het benauwd krijgen dat je niks verkeerds afsnijd grinnik ik toch tussendoor,van zak- doekje tot verbandje door , ik zou je zo een aai over je bol geven, maar wie weet wat dan de ” kop” op doet steken hihhihi 😉

  2. Je mag dan wel een hulk zijn, je moet niet denken dat je alles kunt. De dokters hebben niet voor niets zoveel jaar gestudeerd om jouw probleem op te kunnen lossen. Je hebt nu aan broodroof gedaan. 🙂

  3. Zo zie je maar: ook een Hulk heeft zijn minder goede kanten. Ik zou maandagochtend maar als eerste een afspraak bij de huisarts maken. En als je het te eng vindt worden, vraag je maar of Hulkinnetje je hand (!) vasthoudt 🙂 Groetjes, Kakel

  4. Zelfkastijdijng is leuk voor mallotige gelovigen of barbaren die menen dat besnijdenis de ultiem vorm van onderdrukking is. Je mag best een puistje uitknijpen of hier en daar iets anders even met een mesje bewerken, maar van dat specifieke aanhangsel moet je wegblijven met je gereedschap. Veel te link. Had je geen ‘trekzalf’ in huis? Gewoon even insmeren, dagje of wat laten broeden onder een pleister en vermoedelijk bron ellende weggehaald. Nu zit je met een bloederige richtingaanwijzer die als het er op aankomt steeds naast prikt….Niets waard! Sterkte ermee Hulkje…

  5. Ben je al naar de huisarts geweest , Hulk. Zo niet, doe het dan want op een dag is ie eraf hoor. Dat gebeurt wel vaker bij mensen die zelf dokteren. En dan krijg je ook een heel hoog stemmetje. Dus snel gaan maar.

Geef een reactie

