Traningen

Trainen

Iemand onder de lezers had weinig vertrouwen in mijn capaciteiten wanneer ik onlangs mijn leeftijd hier bekend maakte.
Hij gaf mij nog een half jaar en voorspelde dan een rollator.
Ik noem geen namen, Plato!
Nu hadden wij natuurlijk een paar dagen mooi weer en daar heb ik goed gebruik van gemaakt om een paar flinke trainingsritten op de racefiets te maken.
Want als ik de weersvooruitzichten voor volgende week bekeek op mijn weerwebsite http://wxweb.meteostar.com/sample/sample_C.shtml?text=EHDB dan rijzen je haren, als je die al hebt, ten berge!
Gisteren een flinke trainingsrit van 80 km gemaakt, vanaf Heemskerk naar Purmerend en via Amsterdam, Zaandam weer terug. De wind was hard en pal tegen op het stuk naar Amsterdam langs het Noord-Hollandskanaal.
Vandaag besloten de mountainbikers van onze fietsclub de racefietsen weer eens uit te proberen.
Zelf mountainbike ik niet, ik vind het geen fijne fietsen en het is een heel smerige bedoening, bovendien vind ik het gevaarlijk.
Na even rustig te hebben ingereden ging alras het tempo omhoog en stokte niet meer.
Ik was blij met de koffiestop, daarna reed ik wat beter maar ondervond nog last van de training van gisteren en was blij weer thuis te zijn na 72km.
Toch zijn ZE alweer iets dikker!

Maar nog lang niet op het niveau van 3 september 2012

31 thoughts on “Traningen

  1. Hihi, ik kijk met afschuw naar mijn benen als die dikker lijken te worden en jij zit te genieten van jouw benen :D. Nou goed, de reden is natuurlijk wel heel anders, die van mij is dan niet gezond. Laat ik dus maar dunne benen houden. Dan geniet ik wel met jou mee. En van het weer natuurlijk ;-). Fijn dat je er zo lekker gebruik van hebt kunnen maken!

      • Een keer echt geweten wat zadelpijn was pfff kwam door minifiets over de dijk bij Uitdam en weer terug tegen wind afzien Ger en ij konden niet meer zitten tijdens het fietsen hahaha 😉

  2. Met een smetteloze witte onderbroek je benen tonen en dan zo ongelooflijk lekker stevig dat is voor ons wel even twee keer kijken.

    Dat ze zo wanstaltig worden vind ik huiveringwekkend en ik geloof al helemaal niet dat het jouw benen zijn.

    De bovenste twee foto’s zien er beter uit.

  3. Hulk, nu durf ik echt niks meer te zeggen. Die benen zien er zo geweldig uit, het lijkt wel of ze op ontploffen staan, zo gezond en sterk. Is het zo goedgemaakt.

    En dan zal ik ook niet schrijven dat je toch maar moet gaan sparen voor een driewieler met trommelremmen voor het geval dat de ouderdom toch toeslaat. Nee, hoor… ik wens je veel succes in het komende wielerseizoen.

    Plato buigt voor zoveel sportiviteit.

    • Geloof mij, ik snap dat ook weleens niet.
      Maar als je bij een snelheid van 30 km/uur een paaruur fietst, kom je daar zomaar aan, toch?

    • Ha ha ha ha ha!
      Ik voelde m’n bibsie ’s avonds heel licht.
      En dat is een erg goed teken.
      Het is ook weleens anders geweest!

Geef een reactie

