Pyama

Ik vind een pyama helemaal niks!
Hulkinnetje blijft die dingen maar kopen en zij liggen nog steeds in de orginele verpakking in mijn kledingkast.
Omdat mijn slaapkamer tegenwoordig op de Noordoosten ligt (zie ook de logs, LAT SAT ZAT en het Belsysteem) en ook daar de gevoelstemperatuur nu flink lager ligt, slaap ik er in een spijkerbroek en een schipperstrui.
Kan echter slecht slapen daarin, omdat er steeds geflitst wordt door fotocamera’s.
Men slaat steeds stiekem de dekens van mijn af en neemt vlug een foto, omdat een Hulk in deze slaapkleding supersexy schijnt te zijn!
Waarschijnlijk zult u mij eerdaags in de roddelbladen zien verschijnen?

8 thoughts on “Pyama

  1. Nou zo’n outfit lijkt me nou niet echt lekker slapen hoor, hoewel vannacht had ik de neiging om lekker in mijn warme kamer op de bank te blijven liggen. Toch maar niet gedaan en mijn ijscel (vertaal slaapkamer) ingedoken brrrrrrrrrrr.

Geef een reactie

