Paaswonder

Wanneer SPD (Super Puber Dochter) van zomerkamp terug kwam zat zij vol van Luc.
En ook van de kleine Lucjes, want daar liepen er nog wel wat van rond en ze geleken allemaal op Luc.
Al gauw werd er daarna een uitnodiging voor een logeerpartij ontvangen en wij brachten SPD en haar vriendin ver het land in.
Bij aankomst even gezellig wat gedronken in de mooie grote tuin en het huis bewonderd want zij hadden net als wij 7 kinderen.
Als wij naar de auto stappen en beide ouders ons begeleiden horen wij van haar dat zij borstkanker heeft.
Hulkinnetje wilde meteen weten of de logeerpartij niet teveel voor haar was maar dat ontkende zij ten stelligste, waarna Hulkinnetje beloofde voor hen te zullen bidden.
Terugrijdend kon ik niet begrijpen dat een moeder van zo’n prachtig gezin deze ziekte overkwam.
Na terugkomst van de logeerpartij hebben de kinderen regelmatig contact via facebook maar over moeders ziekte gaat het nooit.
Ik ben er zo mee aan, dat ik een paar misintenties heb laten opdragen en met naam en toenaam dat heb laten doen, zodat de hele kerkgemeenschap voor haar zou bidden.
Zelf, in het wekelijkse uur van de aanbidding bad ik vaak zoals in de bijbel staat, “als ik de zoom van uw kleed maar kan aanraken, zal ik genezen zijn”!
Vanavond zegt SPD plots, “de moeder van Luc is kankervrij”!
“Ik weet het al een poosje maar was het vergeten te vermelden”.
Ik weet dat er af en toe genezingen plaats vinden maar mag ik deze een Paaswonder noemen?

14 thoughts on “Paaswonder

  1. Dat mag Hulk. Maar…er zijn zoveel vrouwen (in mijn omgeving best wel veel) die deze ziekte hebben overleefd, Gelukkig maar! Een ieder mens die ziek is verdient het om te genezen, dat heeft volgens mij niets met het geloof of de grootte van het gezin van doen.

  2. Hulk het is mooi dat jullie deze vrouw meenamen in jullie gebeden en ja elke genezing van deze akelige ziekte is een wonder.
    Gelukkig mag dit gezin nog van hun mama genieten ♥

    Ook vind ik dat als iemand te zeer lijd en strijd men ook bij deze mensen mogen stilstaan in gedachten of gebed dat ze rust krijgen en mogen los laten om daar heen te gaan waar pijnen niet bestaan.

  3. Het is en blijft een wonder als je kankervrij wordt verklaard. Of dat nu met Pasen, Pinksteren of Kerst is, of op een ‘gewone’ dag. En ik kan het weten.

  4. Toch geloof ik dat gebeden van invloed zijn. Alleen al de intentie van jullie is geweldig. Superfijn dat deze vrouw gezond is verklaard. Echt de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Geef een reactie

