Sneeuwhoofdpijn

Wanneer ik vanmorgen wakker werd wist ik al hoe laat of het was zonder de wekker te checken.
Hoefde ook helemaal mijn bed niet uit te stappen om uit het raam te gaan kijken.
Begon spontaan te zingen, “Il dreaming of a white Pasen”!
Maar hield daar vlug mee op want het knetterde in mijn hoofd van de pijn.
Als ik mijn enorme Hulkenbenen het bed uit zwiep en opsta, zie ik de felle schittering van buiten komen.
Doe snel een toilet bezoek en duik weer in bed.
Dat is de beste plek voor een zeer Hulkenhoofd.
Nooit heb ik hoofdpijn, sinds de tijd dat ik gestopt was met roken.
Maar bij iedere sneeuwbui, voel ik ‘de bui’ al hangen!

12 thoughts on “Sneeuwhoofdpijn

  1. Ik snap dat wel…..mijn neus ging er van lopen vanochtend…wat een waardeloos weer zeg. Ik heb net het gevoel of ik een deel van het jaar mis nu, je kunt bijna niks doen buiten, uitstapjes zijn geen plezier, en af en toe zit je te bibberen bij de kachel. Tijd voor een zonnetje dat warmte geeft. Gaan al die pijntjes vanzelf over…

  2. Dan heb je een heel slechte winter achter de rug (en misschien nog voor de boeg). Hopelijk ben je er snel vanaf.
    Pijnvrije en gezellige paasdagen gewenst!

  3. Volgens mij komen wij met zijn allen dit tekort aan voorjaarslicht niet meer te boven. En dan schakelen we ook nog over naar de ZOMERtijd. Sterkte met de hoofdpijn Hulk. Denk maar aan je mooi Pinarello als je gestrekt ligt en fijne paashazen1
    Liefs Kakel.

  4. U had aangegeven niet meer te willen komen, nadat mijn eerste bezoekje bij uitermate goed bedoelt was. Aangezien ik niet haatdragend ben in de meeste gevallen, is er volgens mij dan even een stoornis geweest, die nu langzaamaan wegtrekt, Goed? Ondertss is mijn woordje hier verdwenen, uw volste recht hoor. Succes met de hoofdpijn en maak er toch nog wat fijns van. Grtjs

Geef een reactie

