Zomertijd 4

Voor degene die vermoeden dat ik mij aanstel?

Ik ben helemaal naar ‘de kloten’!
Compleet ‘gesloopt’!
Voel mij weer als vader van de pasgeboren tweeling die een 8x voedingschema hadden de eerste anderhalve maand van hun leven.
Het koffieverbruik stijgt met grote sprongen.
Koop aandelen DE?
Lichamelijk M O E
Da’s niet het ergste want ook mijn geest begint door de bipolaire stoornis op hol te slaan.
Afgelopen nacht werd ik wakker en had grote behoefte om een auto op zijn kant te gooien.
Echt, dan zit ik al op de rand van mijn bed mijzelf met cognitieve therapie te indoctrineren dat zoiets niet nodig is en al helemaal niet verstandig.
Toch blijft die ENORME WIL aanwezig!
Hoe gevaarlijk ben je dan?

19 thoughts on “Zomertijd 4

  1. O jee sorry Hulk. Ik hoop niet dat je groen uitslaat.
    Kun je niet net doen of er geen zomertijd bestaat en gewoon een uurtje eerder uit bed, uurtje eerder eten enz. enz.
    Ik wist niet dat het zo erg was hoor, ik dacht dat het grap was 😉

    • Nee, jammer genoeg is het de waarheid.
      Ik heb alles al geprobeerd.
      Steeds 5 minuten eerder opstaan e.d.
      Niets hielp!

      Ik heb vorige maand een brief gestuurd naar de minister van volksgezondheid met de boodschap dat zij beter de wintertijd kan afschaffen.
      Dit is zijn doel allang voorbij geschoten.
      Brief staat ergens te lezen op mijn log.

      • Wat jammer dat dát ook al niet helpt !
        Die brief kan ik me nog wel herinneren, het zou me het vertrouwen in de politiek terug kunnen geven als dié brief iets zal bereiken !

  2. Ja dat is een goede vraag waar ik je helaas geen antwoord op kan geven. Iedereen heeft te kampen met het gebrek aan licht dan het uurtje vooruit, ik zit nu nog in mijn pyjama Jaaaa erg is dat maar okè ik ga me nu toch echt verzorgen voordat het hier riekt 😉

    • Alle jaren weer kom ik in de ´gevarenzone´.
      Ben ook bang dat het een keer flink fout gaat.
      Vooral omdat dit in het verleden al eens gebeurde.

    • Het gekke is, je komt op de vreemdste gedachten.
      Jaren geleden stond ik hier in de straat met een klein zaagje een grote boom om te zagen.
      Toen hebben ze maar meegenomen en een poosje opgesloten.

    • Denk dat als ik alleen leefde dat zoiets wel ging.
      Maar in een gezinssituatie lukt dat niet.
      Als we een paar weken verder zijn dan ben ik weer ´normaal´:

  3. Misschien toch gaan proberen die omslag van zomer naar wintertijd ( en omgekeerd) over twee weken uit te smeren , iedere dag 5 minuten verzetten zul je een stuk minder merken. Dus een week éérder dan de rest beginnen ,dan ben een week ná de rest helemaal bij. De mensen uit jouw omgeving kun je toch informeren zodat afspraken op “tijd”kunnen lopen!
    maar daar heb je nú niets aan, voor nu dus veel sterkte!

    • Dit trucje gebruikte ik jarenlang maar het hielp niet.
      Volgends de aters en de logen moest dit heel goed helpen.
      En ik maar knettergek worden in deze omschakeltijd!

      Nee, enkel de cognitieve therapie gebruiken en anders mijzelf plat gooien met pillen.

  4. Misschien moet je een soort sportkamertje hebben waar je je krachten op dat moment kwijt kan. Zet er een boksbal en halters neer en ga daar even flink te keer. Ontken je woede niet, dan komt ie steeds terug.

Geef een reactie

