To blijf or not to blijf, that’s the gloeiende,……?

“Wanneer verstand en gevoel op één lijn zitten, dan pas kun je een beslissing nemen”.

Dus het is simpel; verstand heb ik niet en mijn gevoel is niet om over naar huis te schrijven.

Wanneer ik in zo een situatie verkeer, kan er bij mij geestelijk en lichamelijk niets meer bij.
Daarom wil ik alles wat ‘in de weg staat’ overboord kieperen.
Bijvoorbeeld webloggen, m’n gezin, gezeik, geteut, enz.enz.
Alleen mijn bed blijft staan!
Vergeef mij, dat ik voorlopig totaal geen zin heb om andere website’s te bezoeken?

Terug naar de eerste zin;
Ik neem dus nu niet het besluit om mijn weblog te vernietigen.
Misschien, toch ooit nog wat goeds geleerd van zo’n psieg?

14 thoughts on “To blijf or not to blijf, that’s the gloeiende,……?

  1. Natúúrlijk nemen we je niks kwalijk, en zet die psieg van je in een lijstje want je log vernietigen kan niet de oplossing zijn! In tegendeel,je dupeert mensen die zich juist in jouw logjes begrepen voelen omdat ze met ongeveer dezelfde problemen worstelen .
    Hoewel dat voor mij niet opgaat zijn jouw logjes dan weer heel nuttig om begrip te kweken voor mensen die rondlopen met dit soort “ellende” .
    je bent gewoon té nodig !

  2. Ach hulk je blijft en dat is mooi genoeg. En als je wat minder langskomt wat maakt dat uit. Bloggen moet gezellig blijven en geen verplichting worden.

    Ik zie je wel weer langswapperen.

  3. blij blij ik zie je . ja fijn dat jeer bent elke dag is er een en kijken en reageren ach. dat je het probeert op te blijven staan duim hoog voor jou HHH.en duim hoog voor onze HM elke dag strijd om er te zijn knap mannen

  4. Nou, dan komt Plato maar bij jou. Want Plato komt altijd bij iedereen. Soms is hij het ook wel eens zat en als iemand helemaal nooit reageert dan kiepert Plato zo iemand wel eens het universum in, maar bij Hulk gaat dat niet gebeuren. Want die komt terug als de zon in zijn hoofd weer gaat schijnen. Ja toch, Hulk?

Geef een reactie

