Vrienden

In plaats van vijanden zoals in mijn vorige log te lezen was, barst ik nu plots van de vrienden!?!?
Op Facebook heb ik al bijna 50 vrienden gescoord in een paar dagen tijd.
En dat terwijl ik nooit en te nimmer één vriend had.
Barste altijd wel van de vriendinnen!
Ik ben me daar toch aan het faceboeken.
Alleen gaat het er heel raar.
Plots verschijnt er een pop up tekst linksonder in beeld van iemand die wat schrijft, die vervolgens zo snel verdwijnt, zodat je hem gloeiende, gloeiende, niet helemaal gelezen hebt.
Gelukkig is er dan een wereldbol waar je op kan klikken en de tekst kan herlezen.
Heb er ook al een nacht niet van kunnen slapen.
Ontmoette er n.l. een oude logvriend van mij en wij kwamen in een heftig gesprek terecht over fietsen.
Opeens vond ik zijn zin zo leuk, dat ik denk, ik klik even op dat duimpje omhoog.
Dus ik dat gedaan, zie ik plots dat het duimpje naar beneden is gericht en ik dacht, “gloeiende, gloeiende, wat heb ik nu fout gedaan”?
Vervolgens stopte die kennis van mij meteen met faceboeken, zodat ik helemaal in paniek ben geraakt!
Hele nacht van wakker gelegen! ! !
Lekker hé, faceboeken?
Denk dat ik ga twitteren?
Krijg ik misschien nog meer vrienden?

9 thoughts on “Vrienden

  1. Ja weet je ik mis dat duimpje naar beneden wel als vast item, want soms vind ik de dingen die op facebook staan zo stom dat ik niet Like zou willen indrukken maar “Don’t Like it” . Scheelt misschien ook wel wat vrienden dan maar die kan ik missen als kiespijn als ze zulke dingen er op zetten. 🙂 Succes er mee, ik vind het ook wel leuk maar de pulp die langskomt vind ik echt soms niet leuk.

  2. Als dit een aansporing is om ook face te gaan boeken en twit te gaan teren…. mooi mis. Ik begin er niet aan. En dan zeker de weblog laten verwaarlozen door vriendenbeluste mensjes…
    Trouwens… allemaal fake, die vrienden. Vraag maar eens of ze je een dagje gratis willen komen verzorgen.

Geef een reactie

