Drie zakken

Het volgende geloof je niet!
Ben er vandaag achter gekomen dat ik drie zakken heb? ! ? ! ?
Halleluja, wat ben ik rijkelijk bedeeld.
Ik zat vanmorgen vroeg bij de fysiotherapeut voor behandeling van mijn knieholte.
Hij had hem vrijdag l.l. zeer stevig behandeld zodat hij vandaag daardoor uitsluitsel kon geven of het een spier was of iets anders.
Moest daarom gisteren van hem een fietstest afleggen maar kwam niet erg ver vanwege hevige pijn.
Zodoende vertelde ik hem over mijn klachten vanmorgen.
Begon hij mij uit te leggen dat hij mij terugstuurde naar de huisarts (Whauw, daar kom ik graag, mooi dokterinnetje! ) omdat hij mij verder niet meer kon behandelen.
Toen vroeg ik hem of hij misschien even naar een pijnlijke plek in mijn rug wilde kijken want daar zat een wervel niet op zijn plaats.
Hij wrijven maar dat deed zeer en het hielp geen moer dus gebood ik hem te stoppen met de mededeling dat ik wel naar een manuele therapeut zou gaan.
Tijdens die behandeling legde hij mij uit dat in beide knieholten een zakje zat dat zich vulde met afvalstoffen uit de knie en die kon ontstoken zijn omdat het zo’n scherpe pijn was.
“Dus ik heb daar drie zakken bij mijn knieën”, vroeg ik hem onnozel?
Hij snapte niet wat ik bedoelde ( het was ook nog heel vroeg ) maar plots viel het kwartje bij hem en hij begon zo hard te lachen zodat het gordijn open werd gedaan door zijn baas, die verwonderd vroeg wat er aan de hand was?
Hij kon het niet uitleggen omdat hij nog aan het na hikken was, dus zei ik tegen de directeur dat wij erachter waren gekomen dat ik drie zakken had.
Als die het uiteindelijk snapt ( het was nog steeds erg vroeg ) waren de poppen aan het dansen.
In ieder geval begon de dag erg vrolijk voor hen!

24 thoughts on “Drie zakken

Geef een reactie

