Watjes, watjes en watjes

U begrijpt mogelijk dat het voor de HHH helemaal niet moeilijk is om over de koptekst te schrijven.
Ik behoor n.l. niet tot die categorie!
Ik doe er ook niets mee.
En, ik wil er verder ook niets mee te maken hebben.
Maar vele anderen onder u wel, zoals ik heb bemerkt.
Bijvoorbeeld, sommige vrouwen houden er een ´watje´ als man op na, zodat zij hem makkelijk onder de duim kunnen houden.
Bovendien gebruiken vrouwen de ´watjes´ erg veel
Neem b.v. de ´watjes´ in schijfvorm vanwege de make-up.
Of de zigzag ‘watjes’.
Echter, de laatste tijd kan ik er ook mannen op betrappen die het over ‘watjes’ hebben.
Op bijna elke verjaardag wordt er tegenwoordig over gesproken.
Na in eerste instantie een flinke investering, schijnen zij er uiteindelijk op te gaan besparen na zovele jaren.
Daarbij vliegen je de kilo ‘watjes’ je om de oren.
Nu weet u en ik uit ervaring dat een ‘watje’ niet veel weegt, dus met dat vliegen rond de oren kan best eens kloppen.
Lekker dom kijkend vraag ik dan aan hen, “wat moet je nu met 10 zakken zigzag ‘watjes’, want als je daar gewicht ervan bij elkaar optelt kom je precies aan één kilo ‘watjes’.
Nee, nee, nee, driewerf neen, ik had het niet helemaal begrepen!
Al die mannen hebben van die loei dure zonnepanelen op hun dak van hun mooie huis laten zetten, waardoor m.i. de waarde van hun woningen vanwege pure lelijkheid tenminste tienduizend euro zakt.
En nu zitten ze te wachten, te wachten, te wachten en maar wachten op ……..kilo ‘watjes’!
Bovendien worden zij nog veel sacherijniger als de zon niet schijnt, want dan moeten ze nog veel langer wachten voordat ze hun investering eruit hebben.
Begin mij zo langzamerhand af te vragen, “hoeveel ‘watjes’ telt Nederland?

11 thoughts on “Watjes, watjes en watjes

  1. Die groep vrouwen waar je over schrijft wordt toch steeds kleiner HHH, want ik behoor daar ook niet toe.
    Ik heb geen man, dus ook geen watje.
    Verder heb ik ook helemaal niets met de witte watten, watteschijfjes, of welke andere vorm dan ook.
    Fijne vaderdag.

  2. Dat zijn wel heel veel watjes, Hulk, toch zeker 75 gram bij elkaar. Maar helemaal begrijp ik het allemaal niet. Wat nou watjes? Daar kun je ons, mannen, toch niet van betichten. Plato zeker niet, al heeft ie soms een zonnepaneel voor de kop.

Geef een reactie

