Hoogtepunt?

“Als alles meeloopt, krijg je een optocht”, zo schreef ik al op mijn vorige log.
Maar wat, als alles je tegen zit, zoals het mij nu al anderhalve week vergaat?
Vandaag weer een hoogtepunt beleefd.
Een dochter wilde een ander gasfornuis, want zo bleek vandaag, dat zij de rvs kleur van de hare (een Siemens) niet beviel.
Nu had mijn vrouw ergens bij een klant van de thuiszorg een witte gespot en die kon vanwege een verhuizing gratis worden weggehaald.
Dus beginnen ze mij weer een poos aan te staren, totdat ik ja zeg, omdat ik geen nee kan zeggen.
Ik vanmorgen dat ding opgehaald en vanuit een flat driehoog naar beneden gesjouwd, daarna naar mijn dochter toe en het apparaat haar huis binnengetild.
Sleutel ik haar oude los en wij beginnen met het schoonmaken van de witte.
Als dat gebeurd is, schuif ik de nieuwe in de daarvoor bestemde ruimte en er blijft een open strook van 10/15 cm open, tussen het aanrechtblad en het fornuis.
Dus, hebben ze het gewoon niet opgemeten en dochterlief vind de kleur opeens ook niet je dat! ! !
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
Die oude er weer ingezet, na schoongemaakt te hebben, en die witte op marktplaats gezet voor 75 euro met een hoop toestanden, want zij wist niet hoe ze de foto’s op haar laptop kon krijgen.
Uiteindelijk is dat ook gelukt en ik ga naar huis.
Word ik in de auto gebeld, belt dochterlief mij lees ik op het scherm.
Ik denk nog, “ik ben zeker wat vergeten”?
Haar mededeling was, dat het fornuis meteen al was verkocht en ’s avonds zou worden opgehaald.
Dan heb je toch mazzel hé?
Zou je denken?
Waare ik niet, dat ik door oom agent werd gespot met bellen in de auto dus ben ik nu 220 euro achter de wagen! ! !

10 thoughts on “Hoogtepunt?

  1. ja halló…. dát is gewoon eigen schuld dikke bult! Carkit nemen of gewoon even wachten met aannemen als je geen parkeerplekje in de buurt kunt vinden. nééhee… je bent niét zielig!

  2. Als ik een auto ziet slingeren voor me dan denk ik daar rijdt weer zo’n stommeling. Snap trouwens niet hoe ze het kunnen hoor, heb gelukkig een parot dus kan wel bellen maar voor de rest blijft ie lekker in mijn tas. Ze wachten maar ff……

  3. Hulk normaal gesproken kan ik boos worden op ome agent……Maar Hulk als handsfree bellen nu heeft het je 220 € gekost dat is nog niks dan dat je een ongeluk zou veroorzaken *kijkt een beetje streng naar Hulk*…….niet meer doen he ? 😉

  4. Oei, dat is wel heel veel geld. Dat zou mij nooit overkomen. Niet alleen omdat ik geen auto heb, maar ook nog eens omdat bij mij een mobieltje ontbreekt. Zie je nou hoeveel geld dat uitspaart?

Geef een reactie

