Rustdag

Vandaag had ik een rustdag in mijn vakantie.
Heerlijk uitgeslapen na nachtelijke escapades.
Kwam om 04.30 uur een politie helicopter rondvliegen i.v.m. een pinautomaatkraak.
Beetje facebooken met koffie, daarna een kraakje uit mijn fietszadel gehaald.
Politiebureau bezocht en vermeld dat ik vakantie had, ja!
´s Middags heerlijk tukje gedaan, daarna wandelingetje gemaakt naar de bijzonder mooie rozentuin van slot Assumburg.
Vervolgens een route gepland voor vrijdag met ´happen & trappen’.
Daarna van een voortreffelijke maaltijd genoten en nu beetje relaxt bloggen, fb-en of e.v.t. feuden.
O ja, straks krijg ik nog een half uurtje visite.
Fijn, fijn, fijn, zo’n rustdag!

10 thoughts on “Rustdag

  1. Bloggen doe ik ff niet meer (het kriebelt wel maar ik weet nog ff niet hoe of ik wil bloggen)
    Feuden ken ik niet, wil ik ook niet kennen.
    FB vind ik momenteel leuk.(erg leuk)
    Een rustdag, ik neem het tegenwoordig met regelmaat!!!!!!

Geef een reactie

