Seks met die kale

Nooit sloeg ik de kermis van Heemskerk over.
Ik hoorde erbij als een Hulk bij zijn standbeeld!
Maar dit jaar totaal geveld door een mega, gloeiende, gloeiende, griep, was ik volledig uitgeschakeld.
Nachten niet geslapen van gekuch en koorts.
Toch hoopte ik dat ik in één van de drie dagen kermis, nog mijn biertje kon mee pikken.
Zodus ben ik het huis uit geslopen en mij richting dorpskern bewogen, alwaar ik 1 miljoen mensen tegenkwam, terwijl Heemskerk er nog geen 40.000 kent, zo druk was het er.
Als BH-er werd ik natuurlijk snel herkend en men stelde mij voor, na een biertje of twee, de feesttent te gaan bezoeken.
Gelukkig was “tante Corry” (Corry Konings) al geweest, want die heb ik verleden jaar voor het laatst gezien en gehoord. Die oude wijven denken nog te kunnen blijven zingen, maar dan wel als valse kraaien, wàt een gigantisch geschetter zeg!
Goed, wij komen bij de entree van de feesttent en wie, wat, hoe, schetst mijn verbazing, opdat moment wordt net door de hossende menigte het kermisloflied aangeheven, “IK WIL SEKS MET DIE KALE”!
Tikte mijn kompanen aan, wees naar mijn hoofd en wist niet hoe vlug ik moest verdwijnen!

13 thoughts on “Seks met die kale

  1. Iets klopt er niet of ik mis iets. ??!!??
    Veertig jaar geleden, een mooie meid van 18, maar ja… je had geen kale … en zij wilde sex met een kale. Pech hebben, maar dat kennen we allemaal. 😉
    Veertig jaar later, je hebt intussen een kale, sex is intussen seks geworden … en ze willen seks met een kale en jij neemt het hazepad ………aha kopanen en geen meid van 18, maar Corry. Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende ….heb jij dat weer. 🙂

  2. Ja, van der A, je moet tegenwoordig goed uitkijken.
    Zo heb je sex en dan weer geen seks.
    En met zo een kermis gaat alles ZO makkelijk
    Kies met maten, of waren dat nu weer kompanen?
    En je moet er niet aan denken dat ik verantwoordelijk wordt gesteld voor een plotselinge leegloop van een feesttent.
    Het kan te gek worden ook!

  3. Een heel verstandige beslissing om de benenwagen te nemen. Jammer dat je niet op de fiets was, was je nog sneller geweest! Voor mevrouw Corry had ik me ook omgedraaid…
    En nou gloeiende, gloeiende snel beter worden 😀
    Liefs en een fijn weekend,
    Kakel

  4. Ja wat zal ik hier nog eens aan toevoegen, bij ons tentfeest is dit ook een nummer dat iedere avond wel een keer langskomt, dat hoort er blijkbaar bij. Maar heb nog nooit iemand de benen zien nemen door dat nummer ……. haha

Geef een reactie

