Ge………………………..durft!

De kogel is door de kerk.
Gloeiende, gloeiende!
Ik heb het aangedurft om Edwin Winkels, die precies op dezelfde dag de dia schoot, wanneer ik de Helletocht reed en die nu de omslagfoto van mijn boek siert, te mailen met de vraag of hij kans ziet, dat wij gezamelijk in DWDD kunnen komen. (wat een literaire volzin, zeg!)
Nu simpel afwachten en niets verwachten, zeker omdat ik hem er heb bij vermeld, “niets moet, alles mag”!
Ik werd over de streep getrokken vanwege jullie enthousiasme en door een fantastische recensie over mijn boek van de man die 3e werd in de Elfstedentocht van 1985.
Zie http://www.helletocht86.wordpress.com
Nu maar hopen (als het doorgaat) dat ik er geestelijk sterk genoeg voor ben?

25 thoughts on “Ge………………………..durft!

  1. Al supersnel antwoord gekregen op mijn vraag van Edwin.
    Hij krijgt zijn eigen boek ´Welkom thuis´ niet eens op tafel bij DWDD ! ! !
    Hij is echter wel bereid om hen een mailtje over mijn boek naar hen toe te sturen als het echt gaat winteren. Want hij was al de zoveelste die genoot van ´Helletocht´!

  2. Tedékke, tédekke dat gaat stomen. Mijn duim verkrampt bij het omhoog houden.
    Laat ik die Edwin Tafelklopper nu ook aaanraden het bewuste mailtje ter harte te nemen
    teneinde Hothulkies boek te promoten. Mocht hij verzaken gelieve door te sturen naar mooie Kay ( dank voor het compliment maar niet écht mooi) dan kan deze dat varkentje effe wassen.
    Succes ♥

  3. Zie het van de positieve kant: als je het niet gevraagd had, had je op je sterfbed spijt dat je het nooit gevraagd hebt 😀
    DWDD is een kliek waar je bij moet horen. Andes wordt ’t erg moeilijk ertussen te komen. Die lamlendige “dichter” die elke woensdag voorleest uit zijn eigen werk – mijn toetsenbord weigert zijn naam te typen – kan een voorbeeld nemen aan jouw boek. Desondanksalniettemin blijf ik voor je duimen! Wie weet, als het vriest dat het kraakt…
    Liefs Kakel

    • Ha, haaaaaaaaa, op je sterfbed ! ! ! ! !
      Typisch Mirjam!
      In ieder geval ben ik mijn best aan het doen mijn boek zoveel mogelijk te promoten en denk dat ik daar ook jullie hulp straks even voor nodig heb?

  4. O ik lees al dat het niet doorgaat, jammer. Wilde nog voorstellen dat de hele fanclub van wordpress dames op de tribune zou komen zitten om je te ondersteunen. Maar helaas ook dat kan niet doorgaan. Nou ja je hebt het geprobeerd in ieder geval.

  5. Klopt Laura,
    Edwin is ondanks dat hij naast zijn schoenen kan gaan lopen een doodnormale jongen gebleven.
    Heel fijn om met zulke personen om te gaan!
    En jij bedankt voor je support!

  6. Ik hoop zo dat het je lukt Hulk. Alhoewel ik er zelf niet graag zou zitten. Want ik zie ook wel dat het een kliekje is waar je bij moet horen. Achter dat promotiewerk van DWDD zit waarschijnlijk een heel groot lobbyapparaat.

Geef een reactie

