Spam mee

En zomaar opeens is de ontmoeting daar, die je niet verwachtte.
Terwijl ik bezig ben met alle ijsclubs van Nederland aan te schrijven (spammen) om mijn schaatsboek Helletocht aan te prijzen, krijg ik een mail van iemand die een grote website leidt en behoorlijk veel overeenkomsten heeft met mijn schaatsboek Helletocht. One hell off a click! ! !
Kijk maar eens op http://www.natuurijswijzer.nl?
Ook gaan wij daar samen aan een prijsvraag werken, waarin de winnaars 3 schaatsboeken Helletocht kunnen winnen. Iedereen kan meedoen en ik zal hier bekend maken wanneer de prijsvraag daar start.
U moet daar een vraag beantwoorden, die ik zelf mocht bedenken en om het helemaal spannend te maken, die verklap ik lekker niet!

U ziet in bovenstaand artikel, steeds terugkomend de naam ‘schaatsboek Helletocht’ staan.
Dat heeft een reden.
Ik wil u vragen om deze woorden ook te gaan gebruiken in uw schrijfsels op het internet.
Hierdoor komt het schaatsboek Helletocht (ben ik weer) hoog in de lijst van Google te staan.
Dat is mij al gelukt met het woord Helletocht (google maar?) want daar sta ik al nummer 1
Echter, “heej was een beetje dom” zoals onze koningin het zou zeggen.
Als men iets over schaatsen wil lezen en dat bij google zoekt, dan zoek je dat via schaatsboeken en niet via Helletocht.
Dus beste mensen, het interesseert mij niet wat u allemaal schrijft op het net, als er maar de woorden “schaatsboeken Helletocht” in voorkomen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Totdat ik nummer één sta bij Google.
Dan pas mag u stoppen

21 thoughts on “Spam mee

  1. helletocht helletocht helletocht google google helletocht, aj nieje Kay niet hier schrijven maar elders. We doen ons best … nu nog de prijsvraag en we kunnen winnen. Helletocht van hothulkiehelletochtsboek ♥

    • Op een Hulkse manier spammen valt wel meer, Rietz.
      Nog een maand, dan staat Sinterklaas weer op de stoep.
      Ook de supermarkten liggen alweer vol snoepgoed op dat gebied.
      Kerstbomen worden gerooid om deze tijd ! ! !
      Schaatsboeken helletocht dienen te worden `gezaaid`!

  2. Door al dit schrijven is het nu al gestegen van uit de 4e pagina naar de eerste.
    Waar dit stuk op plaats 8 staat.
    Dank u, dank u, dank u, dank u, Oh nee, Schaatsboeken Helletocht, Schaatsboeken Helletocht enz.

  3. Ik vind Helletocht eigenlijk een prachtige naam voor een heroïsch gebeuren. Helletocht, waar hoor je dat nou. Ja, bij Dante die zijn eigen Helletocht organiseerde. Maar die kon niet op de ijzers staan. Nee, die Helletocht is exclusief voor beresterke doorzetters. Mensen met kuiten als stalen kabels en een mentaliteit waar je oorlogen mee wint. De Helletocht is eigenlijk ook een soort oorlog: die van de schaatser tegen de elementen. Een Helletocht maar de mens sterker, laat hem weten waar hij staat in het leven en wie hij wel of niet graag aan zijn zijde heeft. Een Helletocht is als het leven zelf: Je rijdt de Helletocht vol overgave en als je aan de eindstreep komt wacht de verlossing en de eeuwige roem. Jij, Hulk, Jan, de Al-leskunner, Beer van Heemskerk en omstreken, ook wel bekend als de HeemskerkerHartelijkeHelletochtHotteHulk, heeft hem beschreven, die Helletoch,t en dat plaatst je niet alleen in een illuster rijtje schrijvers, het geeft je ook niet uitsluitend eeuwige roem onder de webloggers, maar het maakt je uniek als de Hel(letocht). Wij kunnen slechts de adem inhouden als je langs ons schrijdt en deemoedig de blik op u rusten, blij dat we u hebben leren kennen en in de wetenschap levend dat wie zo’n Helletocht kan beschrijven, tot veel meer in staat moet zijn. Onvermoede krachten schuilen in jou, door die Helletocht.

    En nu weet ik niet meer. Ik ga de deur dichtdoen en de kachel hoger zetten want het tocht hier als de Hel.

    • O N G E L O O F E L I J K ! ! !
      ONE HELL OFF A REPLAY ! ! !
      Dank u edele heer Plato
      Ik zit hier al een halve dag van te genieten voor ik iets terug kon schrijven.

  4. Ik heb het nog eens dunnetjes overgedaan. Omdat wat mij betreft, jouw boek in de Ako literatuurhoek op nummer 1 mag komen. En op Google.

    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht
    Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht, Helletocht

  5. Ach Plato, jammer van je vele werk.
    Helletocht staat allang op nummer 1 van Google
    Het ging mij erom wanneer iemand een schaatsboek zoekt, zal diegene zoeken onder `schaatsboeken`.
    Zodoende vroeg ik of men `schaatsboeken Helletocht` wilde schrijven.
    Ik heb echter ook iemand gevonden die het onder schaatsboeken heeft gezet en dan met één muisklik verder, zie je mijn boek al staan

Geef een reactie

