Hulk op hol

Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt totdat ik plotseling `Rawhide` moest spelen.
Zij stonden op mijn route en normaal laten ze je rustig passeren.
Echter nu kwamen er meteen al 3 op mij aflopen met die enorme horens.
Als ik dan een omtrekkende beweging wil maken door het duingebied, begint dat zwarte beest te loeien en ik moet rennen voor mijn leven want de hele kudde heeft het op mij voorzien.
Mijn geluk was dat het hek dichtbij was en ik met een omweg naar mijn auto kon terugkeren.

17 thoughts on “Hulk op hol

  1. Weet je, ik heb die beesten nooit vertrouwd. Ze schijnen zachtaardig te zijn. Nou, aan mijn hoela!
    Gelukkig kan je het navertellen… Vraagje: waarom heb je geen Hulkenbrul geschreeuwd? Je had ze vast kippenvel bezorgd 😉

    • Mirjam haar HOELA! Ha ha ha ha!
      Je hebt wel gelijk, je moet ze schreeuwend verjagen!
      Maar deze kudde was druistig en ik ben echt 20 minuten bezig geweest om er langs te komen. Terwijl ik daar eigenlijk nooit problemen mee heb.
      Toch denk ik dat het dit keer verstandig was een andere route te kiezen. 😉

Geef een reactie

