Bol.com

Het doet mij een genoegen u mede te delen dat mijn boek Helletocht nu ook verkrijgbaar is via Bol.com
Laat ik simpel zeggen, de tocht schaatsen was heel zwaar.
Het boek schrijven, veel plezier aan beleefd maar het ging ook niet vanzelf.
Het boek (zelf) verkopen, heel erg moeilijk!
En het boek bij Bol.com in de webwinkel te krijgen was voor mij haast onmogelijk maar na anderhalve maand uiteindelijk toch gelukt.
Kijk, wie een Helletocht kan uitrijden………….!?!?!?!?!?
Degene die het boek a.u.b. willen bezoeken bij B.c. kan het vinden via het zoekargument, schaats boek.
Dus met spatie ertussen want anders vind je het bijna niet.
En als u het boek ooit gelezen heeft en er een revieuw over wil schrijven vind ik u GRANDIOOS!
(ze vragen wel een E-mail adres maar gebruiken dat nergens voor)
Liken kan ook!
Want het is al bijna een 5 sterrenboek.
Leuk he?

11 thoughts on “Bol.com

  1. De relatie dinges.com /rietepietz is reeds enige jaren stevig gebrouilleerd en ik weet uit ervaring dat ze wél misbruik maken van in goed vertrouwen verstrekte data , mij niet gezien dus bij de firma!

  2. In tegenstelling tot Rietepietz heb ik een stevige band met Bol. Lekker alles opzoeken, en dan óf het boek tweedehands bij Boekwinkeltjes.nl bestellen, of in de boekwinkel. En zelf verkoop ik er mijn tweedehands boeken op. Ik hoop dat we dit jaar (december of zo) een 11-stedentocht krijgen en jouw boek met stip in de top-10 belandt. Kan ik zeggen dat ik de eerste druk met handtekening heb. Nee, die verkoop ik niet!

  3. Wij hadden de mazzel dat onze uitgever het meteen neerzette bij bol.com en CBH. Dat leverde heel wat spontane verkopen op van het Ponboek. Zal die weg met mijn volgende uitgave ook moeten doen. Zonder dat is het wel een erg ingezeepte helling waar je tegenop moet…

  4. Ik koop af en toe bij Bol. Maar ik verkoop er niets want dan worden de boeken veel te duur. DVD tjes, dat zou nog wel gaan. Nee, Bol is voor mij een soort opzoeksite. Daarna kijk ik verder.
    Maar wel leuk dat je deze bron hebt kunnen aanboren.

  5. Uiteindelijk ben ik niet ontevreden met de verkoop.
    Ben er nu iets meer dan de helft kwijt.
    Ik had er 500
    Dat lijkt niks maar het is een HELE stapel!

Geef een reactie

